• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • zatori
    Alltochinget skrev 2011-07-13 12:25:25 följande:
    Kub gick jättebra! Myran sprattlade, vinkade och drack fostervatten. Så jävla häftigt! :D och hjärtat tickade på... Jag är så lycklig!
    Skönt! Och låg risk förstår jag eftersom det var det du var där för att undersöka? ;)
  • minjalin
    MissT skrev 2011-07-13 13:23:44 följande:
    Haha ja det får ni göra
    Jobbigt att må så illa, är glad att jag sluppit men samtidigt gör det ju att man tvivlar på om allt är ok där inne. Har varit på fyra vul (pga av att jag åt pergo och att jag tidigare haft två MA) och allt har sett bra ut förutom första gången (då läkaren trodde jag drabbats av en ofostrig graviditet, vilket det tack och lov inte var) men oron finns kvar.....

Jag har två tjejer sedan tidigare och de är födda 1 och 3 oktober så de fick i alla fall varsin födelsedag tack och lov. För egen del spelar det ingen roll men jag vill gärna att barnen ska ha egna födelsedagar och slippa dela med varandra.
    Ja det är ingen hit, men försöker tänka på dom som har det så mycket värre. Nu när du gått så här långt så är det nog inget att ora sig för ska du se :) Jag gjorde ett vul i v 10+6 för jag var så orolig och allt såg så bra ut så. Har rul 19 augusti så låååång väntan =/

Oj, ja skönt när barnen får egna födelsedagar :) Det är ju deras stora dag och inte så roligt att dela med syskon :p Ska ni ta reda på könet eller blir det en överaskning?
  • shadowstorm

Då var man hemma ifrån inskrivningen :) Och min BM får det till att jag har BF 8 jan men jag får inte ihop det haha...eftersom jag säger samma som jag själv räknat att jag hade min sista mens 4 april hehe...men hon får det till 8 jan hmmm...aja vi ser väl :)

Sedan fick jag lyssna på hjärtat :) Mysssss slog 150 slag/m sen fick jag RUL tid :) 15 Aug så inte jäääätte länge kvar

• minjalin
    shadowstorm skrev 2011-07-13 14:35:10 följande:
    Då var man hemma ifrån inskrivningen :) Och min BM får det till att jag har BF 8 jan men jag får inte ihop det haha...eftersom jag säger samma som jag själv räknat att jag hade min sista mens 4 april hehe...men hon får det till 8 jan hmmm...aja vi ser väl :)

Sedan fick jag lyssna på hjärtat :) Mysssss slog 150 slag/m sen fick jag RUL tid :) 15 Aug så inte jäääätte länge kvar
    jag hade sista mens 6 april och har bf 10 januari enligt både familjeliv och min barnmorska så det låter väl ganska rimligt att du har 8 januari :)
  • nya mamman
    shadowstorm skrev 2011-07-13 14:35:10 följande:

jag hade min sista mens 4 april och har BF 8 januari så hon har nog helt rätt =)
  • shadowstorm
    minjalin skrev 2011-07-13 14:54:54 följande:
    jag hade sista mens 6 april och har bf 10 januari enligt både familjeliv och min barnmorska så det låter väl ganska rimligt att du har 8 januari :)
    hehe inte enligt fl ;) men jag har lång cykel kanske är därför de räknar på annat sätt här på fl
  • shadowstorm

bara för mig att ändra bf då :P men väljer 9 jan haha kommer ju bli flyttad på ul vart ju flyttad 8 dagar sist!

• minjalin
    shadowstorm skrev 2011-07-13 15:00:21 följande:
    hehe inte enligt fl ;) men jag har lång cykel kanske är därför de räknar på annat sätt här på fl
    ja det kan ju vara det då :) man får ju ett datum på rul sen som är mer korrekt :)
Svar på tråden Januaribebis 2012