• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • bumbi 84
    Sindie skrev 2011-07-12 18:47:07 följande:
    Var på ul idag. Allt såg bra ut och lillen sprattlade för fullt där inne! :)

härligt
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • PrickenoGrodan
    LillaEko skrev 2011-07-11 23:33:28 följande:
    Lilla pricken: gp är graviditetspenning, nya namnet för havandeskapspenning. Det är ju 60 dagar full sådan, så blir ju i skarven på okt/nov beroende på hur höstlovet ligger för min del som har bf tidigt i jan.
    Tack! Nu vet jag vad gp är. Denna djungel av termer!
    Får man fråga vad du jobbar med?
  • PrickenoGrodan
    MaHo89 skrev 2011-07-12 18:11:47 följande:
    Hej tjejer. Vet inte om ni kommer ihåg mig :P
    Men vi var ju på ultraljud och fick veta att det var stor nackspalt på bebisen. Var till Umeå och gjorde kub och nupp test. Sen moderkaksprov.... Fick veta svaret idag iaf.. Och det såg bra ut :))
    Är så sjukt glad :)
    Hoppas det är bra med alla här :)
    Vad skönt!
  • MaHo89

tack alla snälla =) Verkligen en lättnad!
    Idag är det 13+0 för mig! Tiden går trots allt =P

• zatori
    fröken nilsson skrev 2011-07-12 20:26:13 följande:
    Är det några som har lite gravidbloggar man skulle följa? :)
    Jag har en blogg. Men jag skriver inte enbart om min graviditet utan mycket allmänt om min vardag också. :) millablom.blogspot.com
  • Syoss

MaHo89 - Härligt med bra resultat! :)

Imorrn går jag in i v.14! Längtar tills jag kan känna bebben i magen :) Imorrn ska jag och sambon ut och åka lite, jag blev ju faster för en vecka sen så vi ska åka och hälsa på min bror och hans familj :)
    Vi har varit och skrivit på papper nu ikväll för ett hus som vi budat på! En mysig enplansvilla nära vattnet i ett bra område. Vi får tillträde första september. Mycket spännande som händer nu :)

• roxylady
    jessielarsson skrev 2011-07-12 19:08:40 följande:
    Du behöver nog inte vara orolig för att du inte har någon mge, du är ju fortf ganska så tidigt i din graviditet. Och det där med illamåendet är så himla idividuellt, bättre att inte må illa än att göra det, är ju skit jobbigt att gå och må illa hela tiden. Så njut istället av din graviditet, snart kommer du börja pusta och stånka om hur stor magen är och hur tungt det är och hur jobbigt det är 
    Man har inte grav symtomer hela graviditeten, det man har sen är magen. Och det räcker!
    Tack för dina fina ord :) Jo man har ju precis börjat passera läskigaste tiden i alla fall.
    Jo jag är glad att jag inte mår illa längre.. var ju fruktansvärt jobbigt att må illa 24/7 tidigare.. men hade tur att det bara varade ca 2 veckor! Hoppas på få se att den lill* sprattlar av glatta livet på Tisdag kväll :)
    Hihi ska försöka göra det :) Ja då kommer man nog säkert tycka den är otymplig istället ;)
    Tack för dina ord återigen jessielarsson!
Svar på tråden Januaribebis 2012