Januaribebis 2012
Har för mig att någon sagt att det till och med finns lite alkohol i mjölk, och andra vanliga råvaror.
Så då är det lugnt antar jag? Du har inte några tips möjligtvis?
På "vårt" COOP finns det också alkoholfria viner, både röda, vita och musserande. Faktiskt av samma sort jag innan brukade köpa på systemet så tycker ni det är pinsamt att gå till systemet så kan ni ju kolla utbudet i er vanliga affär!
Spelar ni musik för bebisen? Vad spelar ni för musik då?
Min bebbe verkar gilla Clair De Lune med Debussy. Mkt pioanoklink. Kanske det h*n reagerar på? :)
Vi kommer nog att ha detta sktbord: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70167218/
Någon annan som har det sedan innan? Verkar vara rätt ok!
Två: Hoppas allt är ok! Men det ser ju i alla fall bra ut när de skickade hem dig sådär? Hmm.. förstår att du blir fundersam. Men bra att du får komma in igen i fall det är något de måste uppfölja. Håller tummarna för er!
Jag har tyckt att det har blivit lite mindre generellt, hon rör ju sig men de där aktiva perioderna har försvunnit och jag får någon spark och sedan en spark men inget sammanhängande. Dock tror jag inte det var rörelserna de hakade upp sig på utan hjärtrytmen. Det var iallafall den upplevelsen jag fick. Antagligen ville de inte oroa mig i onödan bara men att det var något de ville kolla extra på som ändå gjorde de lite bekymrade.
Är du orolig ska du ringa, men oftast är det ju ingen fara :) (jag hoppas att det är så även för mig) Känn själv efter. Mamman känner ju oftast bäst om något är fel.