Januaribebis 2012
Vad är det som gått på tv i veckan? Blev också nyfiken.
Vad är det som gått på tv i veckan? Blev också nyfiken.
Måste bara få gnälla lite.. jag som var till doktorn och fick veta att det är forlossning jag har har haft det superlungt nu i två veckor utan några speciella känningar, Men i natt så kom det tillbaka med all kraft och väckte mig. Gjorde så sjukt j*kla ont så jag visste inte var jag skulle ta ivägen :( Trodde jag hade börjat slippa detta men icke.. hoppas man klarar arbetsdagen bara.. sitter på ett kontor men det blir mycket spring när kunderna vill ha det som inte finns här där jag sitter. Har tidigare fått så ont av det att jag fått lov att gå hem tidigare.. uuhh.. 12 veckors heltid kvar.. :(
Nu har jag kontaktat personalchefen för vårt kontor att jag kommer vilja att gå ned 75% sista halvan av December. Håller nu tummarna på att det kommer att gå igenom. Så man slipper den värsta julstressen också. Tror inte man pallar det när man är höggravid!
Någon annan som jobbar på kontor här inne? Hur har ni löst saken?
Shadowstorm. Häftigt det visste jag inte :) Får prova å se om bebis reagerar hihi! Dock har han fått riktiga kängor av bebban men kan ju vara roligt att se om bebis reagerar!