• roxylady

Januaribebis 2012

Får man vara med här? :)
    Jag började testa mig i Onsdags och tog även Torsdag och Fredag. Det blev starkare å starkare streck för varje dag som gick. Idag tog jag med ett clearblue och ett apoteket test. De fick utslag på en gång! Gick knappt två minuter innan det visade sig! Så ja vi verkar ska ha BF i slutet av Januari 2012!! Skrattande

• roxylady
    minneli skrev 2011-05-21 09:59:48 följande:
    Ibland känns det som mensvärk ganska långt ner, men tex oftast på kvällen tycker jag att jag har mer "vanligt" ont mitt i magen..svårt att förklara!
    Exakt samma sak för mig. Jag har haft svårt att somna pga det. Det skönaste är att ligga på rygg men då kan jag inte sova pga det haha.
  • roxylady
    Syoss skrev 2011-05-21 13:19:34 följande:
    Så är det för mig med. Så jag burkar ligga på rygg tills jag känner att jag närmar mig sömnen, då vänder jag på mig och somnar tillslut. Jag har alltid en extrakudde som jag nästan kramar om lite löst. Jag har fått för mig att trycket på både mage och bröst minskar då :)
    Haha saa här :) Fast jag kramar om täcket. Men man får tänka på att det måste ju vara positivt så länge det känns något? Då vet man att det växer å knakar :D Bara det inte börjar göra riktigt ont.. men det ska det inte få göra.
  • roxylady
    Syoss skrev 2011-05-21 16:35:10 följande:
    Ja hittills "stör" jag mig inte på det.. eller vad man ska säga :P Jag är oerhört glad för att jag känner att det finns nått där inne i magen. Underbart Glad
    Som du säger, för ont får det ju inte göra...det är ju inte bra. Men dit ska vi inte komma Flört
    Nej inte jag heller :) Ja jag med! Så länge man känner växtvärk så är det ju bara att le åt det Flört
    Nej precis! I Januari ska vi ju få söta och friska bebbar ju! Glad
  • roxylady
    zatori skrev 2011-05-21 20:53:08 följande:
    Hej! :)

Plussade i tisdags på min andra pergokur, efter nästan 2,5 års försökande. Känns helt osannolikt och overkligt! :D Är i v 5 (4+5) så bebis kommer i slutet av januari om allt vill sig väl!
    Symtom än så lä'nge ömma bröst och molvärk då och då i magen, samt oerhörd trötthet. Dessutom är jag hungrig typ hela tiden! Hoppas slippa illamåendet.
    Grattis till er!! {#emotions_dlg.flower}
  • roxylady
    Syoss skrev 2011-05-21 22:05:16 följande:
    Jag såg filmerna tidigare idag. Väldigt fascinerande! :)
    Ja men visst var det :D
  • roxylady

Happ nu har kvällsmolvärken satt igång.. gaah.. den mår jag lite illa av.. ska bädda ned mig i sängen nu och försöka sova lite snart..

• roxylady

Kan molvärken i början gå upp å ned? Nästan vara borta i 12 timmar? Min har jag inte känt av sådär kraftfullt sedan igårkväll runt 19 tiden. Är det något att oroa sig över?

• roxylady
    Tussenuss83 skrev 2011-05-23 09:39:18 följande:
    Jag kan ha lite molvärk i några timmar sen försvinner den sen kommer den tillbaka , den kommer och går för mig!
    79a skrev 2011-05-23 09:40:12 följande:
    Nejdå, det är ingen fara Alla symtom kommer och går. Det är helt normalt att ibland inte känna nått alls och i nästa stund må pest.
    Tack så mkt för era lugnande svar! :) Man blir ju lite skraj när man aldrig varit med om detta förr ;)
Svar på tråden Januaribebis 2012