Januaribebis 2012
Tack så mycket för omtanken! Fick ligga med ctg i 20 min i fredags på sjukhuset, först hade de svårt att hitta henne och få "kontakt" med hjärtat, men när de såg att allt var stabilt i 20 min fick vi åka hem igen. Men fy vilken ångest jag hade när vi satt och väntade, såg massa nyfödda med sina mammor och jag satt och verkligen kände efter. De gjorde ett UL med och allt såg bra ut, TACK för det! Men hon har vänt sig med ryggen mot nu och sparkar inåt så det är väl därför jag inte känt så mycket! Men hon mår bra!
Är i Göteborg nu, och det blev en PO.P jacka, och den blev grön! HAha, gillade det den bättre än den svarta, så nu får jag sticka en ny halsduk i en annan färg! Var inne på Lovelymama med, men tyckte de inte hade så jätte mycket, konstiga storlekar på kläderna, men jag fyndade tre tröjjor! Shoppade loss lite på HM med, blev tokkär i deras manschesterbyxor, de bruna så de blev det och lite skjortor, tshirt och underkläder!
Ska läsa ikapp allt ni skrivit sen ville bara hojta till att det gått bra! Är i vecka 25 nu =) (24+1)
Ja snart är vi där också med våra nyfödda! *längtar*
Ja men du ser! Jag tror att det är just vad min bebbe också gjort, lagt sig inåt alltså. Har känts som bebisen sparkat väldigt mkt inåt på senaste tiden och då blir det inte riktigt lika kraftigt. Så det har känts men väldigt svagt senaste tiden.
Kul! Det är den gröna jag också köpte :) Kanonsnygg! Dock undrar jag hur den kommer att se ut över magen i vinter.. känns som att den kommer att sticka ut väldigt mkt? Hade gärna viljat att man kunde dra ihop den nedtill också. Nåja vi få se :) Den var snygg i alla fall!
Snyggt! Dem fast i grått har jag också kollat på! Supersnygga!!
På eftermiddagen hehe