• roxylady

Januaribebis 2012

Någon mer som kan känna sig skakis ibland? Det är specielt på mig när jag är hungrig.. spelar ingen roll om jag äter en stor tallrik med gröt innan jag går till jobbet. Jag är dödshungrig vid 12 ändå (börjar 10).

• roxylady
    curiosa skrev 2011-10-17 12:34:34 följande:
    Jag får svimmningsattacker (har dock inte svimmat än) och mår sjukt dåligt ibland.
    Som när jag kom in på affären idag då började jag svettas och allt bara snurrar.
    Skit läskigt och jag bara väntar på den dagen då jag bara trillar omkull.

Hade bra värden sist hos BM men det är nu snart 1 månad sen jag var där sist och ska dit på onsdag igen. Kanske bltr som spökar??
    Ja men så kan jag också känna ibland. Undrar hur det ska gå att jobba då bara. Sitter ju på jobbet nu och man har ansvar ibland över stora summor pengar.. känns inte alls roligt.
    Jag också! Känner också det.. tänk om man ramlar ihop? :S

Okej vad skönt att du hade bra värden! De hade inte jag :( Hade jätte låga järnvärden och skulle då ta två tabletter om dagen. Gör det nu sedan en månad tillbaka så hoppas på att det gått upp.
    Vad är bltr? :)
  • roxylady
    LillaEko skrev 2011-10-17 16:04:58 följande:
    jag äter frukost vid ca 7 och sen måste jag äta mellanmål ca 9.30 och sen lunch ca 11.30. Går nästan aldrig mer än tre timmar mellan mina mål, och så äter jag ALLTID, oavsett om jag är gravid eller ej.
    Annars kan jag lätt känna av att blodsockret (har inte diabetes), vilket jag antar att du gör i och med skakiskänslan. 
    Ja jag äter ungefär med samma gämna mellanrum som du. Ja man blir ju van.
    Okej.. nej jag har inte heller diabetes.. mitt blodsocker ser bra ut enligt BM. Men blir nog sådär ja när det går ned.
    Lite läskigt i alla fall :(
  • roxylady
    elingabriella skrev 2011-10-17 19:39:01 följande:
    Jag tänkte bara tipsa alla som har tänkt köpa en Bugaboo om att www.babytrader.eu har riktigt bra priser! 

Vi fick hem vår redan efter en vecka (!) och betalade endast 8400:- med frakt och alla tillbehör (beställde med vinterhjul).

Jag är supernöjd! Skrattande 

Har också fått tips om dem. Men har redan beställt en i en butik här i Sverige.. så det blev som det blev då.. Har i alla fall tur att är det nått så är det enkelt att gå in till dem iaf. Jaja fick bli så hehe! Fin vagn iaf :)
  • roxylady
    Alltochinget skrev 2011-10-18 08:49:10 följande:
    Här räknar jag med att gå över och få en februaribebis (BF 23 jan). Känner att det är lika bra att vara inställd på att det (kan) bli så :)
    Tror det kommer att bli så för mig också.. i med att jag har BF 27/1. Men det gör mig inget :) Absolut hellre det än en hel månad tidigare.
  • roxylady
    Sapato skrev 2011-10-17 21:03:27 följande:
    vill ha Bugaboo Black edition kollade babytrader men "tjänar" bara 1000:- då man får rabatt 1000:- på den sidan vi tänkt beställa så blir nog den istället för butiken ligger i sthlm och det känns skönt ifall något händer med vagnen. när sonen föddes köpte vi vagn från tyskland och handtaget gick sönder men vi fick iofs bra service då men det är så omständigt när man måste maila och hålla på.
    Jag har beställt min all black på en butik i sthlm. Kände också så att det är skönt att kunna gå in på butiken om något är fel. Den kostar ju visst lite mer.. men hellre det än att det kostar tid med mailande eller skickande. Vilken butik har du beställt ifrån?
  • roxylady
    Sapato skrev 2011-10-18 11:47:20 följande:
    roxylady skrev 2011-10-18 11:10:24 följande:
    Jag har beställt min all black på en butik i sthlm. Kände också så att det är skönt att kunna gå in på butiken om något är fel. Den kostar ju visst lite mer.. men hellre det än att det kostar tid med mailande eller skickande. Vilken butik har du beställt ifrån?
    Säger vilken butik så fort jag beställt för de finns bara 3 kvar i lager och vill inte missa vagnen/rabatten, måste komma överens med sambon att vi verkligen ska beställa just den vagnen
    Haha för min del är det lugnt ;) Har redan beställt min och har lagt handpenning på den, hämtar den nästa vecka. Men du får gärna berätta sedan när du beställd den bara för att det är kul :)
    Hoppas han ger sig snart då ;) vad vill han ha för vagn?
  • roxylady
    Sapato skrev 2011-10-18 12:48:24 följande:
    Självklart ska jag säga sen
    Han vill nog ha samma men vill inte beställa utan att vi bestämt 100% tillsammans. Låg och drömde och plockade ihop tillbehör mm igår så tänkte visa idag vad jag vill ha så får han vara med och bestämma färger
    Härligt! :)
    Okej ja men det är ju klart. Åh sådant är så roligt! Det gjorde jag också på en annan hemsida förut för att se hur mkt allt blev totalt :D Jag ska ha (vilket min sambo tycker är störtonödigt men får det ändå *fniss) en flask/kopphållare hahah!
  • roxylady

Sapato och missable:

Hahaha självklart ;) Ja men precis det blir ju mer lättillängligt då ;)

Åh choklad med grädde! Vad sugen jag blev på det nu! Ja det vore gött! Vi kommer förmodligen vara lite hundvakt sedan så det skulle jag också vilja ha :)

• roxylady
    missable skrev 2011-10-18 13:21:32 följande:
    Har fått noja på choklad och grädde... är inne på min 4:e kopp.. dock har jag gjort den själv! :-P men det duger... 
    hittade ett jätte gott kakao att göra chokladmjölk på, och sen med smaksättar tips! Chokladmjölk med chili är favorit, annars är det grymt gott med chokladmöjlk med kardemumma och kanel!
    Eller kanelknäckebröd.. mmmmm... 
    Vad är det för kakao du gör grädde på då? Gör du hela från scratch? Jag skulle gärna vilja kunna det :) Min faster gjorde det alltid när jag var liten. Det är ju såååååå gott!! :D
    Oh chili? Det var annorlunda!

Ja de där twixcheesecake såg ju sjukligt goda ut! MUMS!!!!!!!!
Svar på tråden Januaribebis 2012