Januaribebis 2012
Knasig fråga kanske men jag har precis fått mitt moderskapsintyg nu. Ska jag bara skicka in det till FK som det är? Vilken adress skickar man till? Jag försöker hitta det på hemsidan men det går inte så bra.
Knasig fråga kanske men jag har precis fått mitt moderskapsintyg nu. Ska jag bara skicka in det till FK som det är? Vilken adress skickar man till? Jag försöker hitta det på hemsidan men det går inte så bra.
Idag var jag hos BM. Värdena såg bra ut förutom järnet. Måste öka på med en tablett till dagligen. Och så tror hon att jag fått foglossning.. så jag ska till specialmödravården på Torsdag och kolla det. Kanske man får en remiss till en sjukgymnast då. Får ju så ont emellanåt.
Bebisens hjärta slog i 146 så det var ju bra :) Första gången jag fick höra hjärtljudet. Det var så mysigt!! Synd bara att min sambo inte var med idag.. men fick ju en akuttid.. vi skulle egentligen ha varit in nästa vecka. Så han får vänta till i slutet på Oktober innan han får höra det.
Nu är det bara å hoppas på att den här förjävliga smärtan inte betyder foglossning utan nått annat lindrigare!!
Någon som varit och handlat på Big Baby i Sollentuna. Stockholm förut? Hur är butiken? Har de mkt?