Januaribebis 2012
Men bara kom och tänka på att 17° kanske upplevs som kallt???
Ja klart de ska få komma ut! Nä inte borde väl det vara nån fara? Om inte bebis är varm av sig så finns det ju varma mysdressar :)
Är också redan less på att vara gravid.. och att inse att flytten om tre veckor och att julklappsshoppningen kommer att bli jobbig ser jag inte fram mot. Längtar så till lill*n kommer ut. Det jag saknar mest just nu är att kunna ligga på mage när jag ska sova. Min mage står rätt ut så jag kan inte lägga mig på mage. Blir så obehagligt.
Någon som kan ligga på mage fortfarande?
Någon som vet var man kan få tag i ett babynest och en amningskudde någorlunda billigt??
Jag har ju tyvärr inte turen att bo nära Ullared. Men har andra större kedjor runt om mig i alla fall.
missable: I Falun Dalarna.
Sitter och läser om alkoholfria viner. Men allt innehåller ju 0,5% alkohol ändå. Är det verkligen så bra eller är jag bara överdrivet nojig då? Ska iväg på en middag om nån vecka så det vore kul att prova ett alkofritt vin!
leia: Det är just det där med lungorna jag fick höra om också att de nyfödda inte riktigt klarar av när det blir sådär megakallt. Precis man får fråga sedan.