• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fabler

Jag älskar alla skaldjur så även kräftor.

Liina87: Ser dem könet på våran bebis så vill vi veta, men vi tänker inte göra nått extra ul för att få reda på de.

Ojoj sitter och skriver ner allt jag vill handla från me&i, måste nog ta bort lite tror jag. Är uppe i ca 4500, ska försöka banta ner de till 3000 i alla fall.

elias är världens sötaste!!!
  • MissT

God morgon tjejer!
    Är nyss hemkommen från rul. Allt såg bra ut och det verkar som att vi kommer utöka familjen med ännu en tjej Blev framflyttad ytterliggare några dagar så bf 12 januari. Var så sjukt nervös innan men nu är jag så lycklig Moderkakan ligger i framvägg vilket jag misstänkt då jag inte tycker att jag känner så mycket rörelser, men vad gör det nu när jag vet vad det beror på.

Önskar er alla en toppendag! 

• Carolaj83
    miak86-grattis

ames-Jag hade meandi party igår blev 2 plagg till varje barn, även till bebisen

bebisen fick bodyn med ugglor+dom svarta byxorna med ugglan

• shadowstorm
    fabler skrev 2011-08-11 09:05:37 följande:
    Jag älskar alla skaldjur så även kräftor.

Liina87: Ser dem könet på våran bebis så vill vi veta, men vi tänker inte göra nått extra ul för att få reda på de.

Ojoj sitter och skriver ner allt jag vill handla från me&i, måste nog ta bort lite tror jag. Är uppe i ca 4500, ska försöka banta ner de till 3000 i alla fall.
    Får jag fråga vad du sitter och beställer då ? :)
  • iwannarock

Jösses va tiden går fort Är redan i vecka 17 (16+3) har i dag fått ny tid hos" min nya" bvc här uppe i Dalarna, känns bra men tyvärr så blev det inte tid förrens 22 aug men men, har bara varit på ett privt ul än så länge, vi bokade ett på mamma mia i sthlm för att se så att allt va bra där inne och det va det, en liten, VÄLDIGT livlig kotte fanns där inne h*n for runt som bara den, så härligt att se. Menn snart blir det väl dax för rutin UL kommer få en tid så fort jag har varit hos "nya" bvc det blir nog jätte bra.

Har varit så himla DÅLIG på att ta bilder har knappt en enda bild på magen och inte har jag antecknat något om min graviditet heller tyvärr, fattar inte varför?!!! Men det är väl inte för sent att börja nu kanske  

• roxylady
    iwannarock skrev 2011-08-11 09:41:55 följande:
    Jösses va tiden går fort Är redan i vecka 17 (16+3) har i dag fått ny tid hos" min nya" bvc här uppe i Dalarna, känns bra men tyvärr så blev det inte tid förrens 22 aug men men, har bara varit på ett privt ul än så länge, vi bokade ett på mamma mia i sthlm för att se så att allt va bra där inne och det va det, en liten, VÄLDIGT livlig kotte fanns där inne h*n for runt som bara den, så härligt att se. Menn snart blir det väl dax för rutin UL kommer få en tid så fort jag har varit hos "nya" bvc det blir nog jätte bra.

Har varit så himla DÅLIG på att ta bilder har knappt en enda bild på magen och inte har jag antecknat något om min graviditet heller tyvärr, fattar inte varför?!!! Men det är väl inte för sent att börja nu kanske  
    Jasså var i Dalarna bor du? :) Jag bor också i Dalarna!

Svar på tråden Januaribebis 2012