• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Serendipitet
    Frökenolson skrev 2011-08-13 20:03:17 följande:
    grattis till tjejen!

Jag kollade på våra ultraljudsbilder igår och är tämligen säker på att jag såg en lite snopp...
    Tack så mycket :) Grattis till ev. pojke, vad mysigt. Berättade de inte vad det var eller ni ville inte veta? Tror att om du ser något som ser ut som en snopp så är det nog en liten herre :D 
  • Jamirl

Det blir en pojke får oss, så storasyster får ta hand om sina småbrorsor Han är så fin, man blir så glad av att se på korten!

• Frökenolson
    GoodEnough mom skrev 2011-08-13 21:15:21 följande:
    Tack så mycket :) Grattis till ev. pojke, vad mysigt. Berättade de inte vad det var eller ni ville inte veta? Tror att om du ser något som ser ut som en snopp så är det nog en liten herre :D 
    tack, vi ville inte veta, kul att spekulera.. Men läkaren kallade bebis för Han..
  • LillaEko

Blir tokig, har vaknat runt sju varje dag i över en vecka, och omöjligt att somna om :(

• MaHo89

Jag brukar vakna vid 4 varje morgon och kissa :P men då kan jag somna

• MaHo89

Somna om :) haha, telefonen råkade skicka för fort. Nu var det sambon som vaknade kl sju så då vaknade jag med..

• LillaEko

Jag kan vara uppe tidigare och kissa, så är inte därför. 
    Men flera dagar har jag vaknat exakt kl: 07.08 typ, nästan läskigt. 
    Har ju inte direkt kommit i säng tidigt heller nu på semestern, och jag är liksom trött och seg, ändå går det inte somna om. Skumt, men lär väl kunna sova halva dagarna när det är dags att ställa klockan och börja jobba igen! 

• MaHo89

Men jag hade så i början. Vaknade vid 6:30 varje morgon men var pigg. Men det har gett sig nu :)

Ligger i sängen och filosoferar, inte konstigt jag blir lite disträ ibland med tanke på hur mina tankar typ bara består av bebis, vagn, rörelser i magen, namn, kläder, saker :)

• LillaEko

Jag hade det också så i början, men sen gick det över....men verkar kommit tillbaka dock!

Nä, så nu får det bli frukost! Synd bara att det regnar så, annars kunde man gett sig iväg ut en runda.
    Men får nog räcka med den blöta turen till svampskogen sen när maken också är vaken =) 

• Ms J

Brukar vakna rätt tidigtt jag med, surfar lite på mobilen och kollar grav apparna om  det står något nytt och kollar blocket om det kommit något nytt! Haha! Bra fint med semester ibland!

Jag ska till Vimmerby och Ölands djurpark nästa vecka och vi har ju ingen ståbräda då vi bara har ett barn på 4 år(än så länge), hade ni tagit med vagn till detta barn eller klarar hon flera hela dagar på sådana här äventyr? Vill ju inte avsluta dagen i parken bara för jag inte orkar bära henne när hon blir trött i benen då det kostar en slant att gå in på båda ställena.

Svar på tråden Januaribebis 2012