• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • jessielarsson

Jag är undersköterska på ett demensboende.

Har varit på ultraljud idag, gick jätte bra. Den sprallade på som tusan. Fick med mig 4 bilder hem.
    Tog inte reda på vad vi väntar, kände inte alls för det när vi väl var där, vilket jag är glad över för innerst inne ville jag ju inte veta.

• Pebbles82

Jobbar som Controller och Teamleder på ett stort företag, men hoppas kunna byta jobb när jag är hemma föräldraledig! 

Börjar känna mig lite ensam här som inte känner något av bebis.. :( Kände redan i v 16 med dottern, nu är jag snart i v19 och känner exakt ingenting. Blä. Och ännu är det en vecka kvar till RUL, ingen mage heller.

(Märks det att det är en lite tung kväll? Men de måste man väl också få ha?!) 

• Serendipitet

Jag pluggar ett psykiatriskt omvårdnadsprogram och slutar juni 2012. Så jag ska fortsätta plugga medan sambon ska vara pappaledig de första 5 månaderna. Det känns lite konstigt faktiskt.

• Pebbles82
    misssally skrev 2011-08-17 22:34:05 följande:
    Pebbles, jag är iv 18 och känner heller ingenting. Du är inte ensam! :)
    Så skööönt! Eller ja, jag önskar ju att vi båda fick känna såklart. Men jag börjar misströsta lite när "alla" andra får bebisbuffar!  
  • MissT

Jag läser till socionom, ska påbörja sista terminen om 2v...återstår att se om jag hinner fördigt innan pyret kommer. Annars är det tänkt att hon får följa med om det funkar.

• Jämthund

Va lungt... Jag känner heller inga buffar men jag är bara i vecka 16+5 ännu. På tal om arbete. Jag jobbar i butik och är jaktavdelningsansvarig. Lååångt, konstigt och påhittat ord.

• 87ida

Hej tjejer (och killar?)!

Har idag varit på RUL och allt såg finfint ut, blev flyttad från 10 januari till 8:e..
    det var en liten flicka på 18 cm :) Jag är sådär härligt lycklig just nu!!
    Riktigt många som väntar tjejer alltså! :)

En fråga, ni som sett att det varit en tjej på ultraljudet.. har ni sett själva att det var en tjej? Och ni som fått killar, ser man direkt att det är en snopp där? Tänkte så det nu inte kommer ut en kille i januari och jag shoppat en massa klänningar haha ;)

Ser att ni skrivit vad ni alla jobbar med.. själv är jag nyutbildad processoperatör, har bara haft sommarvik denna och förra sommaren så nu blir jag arbetslös.

• Lindans

Halloj!
    Jag går in i vecka 21 om 25 minuter och jag känner inga sparkar heller, har moderkakan i framvägg.
    Däremot så känner jag när hon använder min kissblåsa som studsmatta, hua...O ja det är en liten tös som bor där inne Glad

• lillbumbin

Sj går jag in i vecka 22 snart och våran lilla Elliot verkar bli en riktig fotbollsspelare som mina andra två töser! Jag jobbar som boendehandledare el behandlings assistent på ett boende för ensam kommande ungdomar:)

Svar på tråden Januaribebis 2012