• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaJag89

Bekagar sorgen.. Idag var de Bm besök. Sf mått på 21 cm i v 19+1. Fosterljuden låg på 144. Dottern tyckte de vår kul och höra lillebror prata som hon sa. Passade även på att låna hem tens, ska testa i tre veckor mot foglossning. Hjälper inte dej blir de akupunktur sej. Så nästa besök om 3.veckor typ :)

• MissT
    Niins skrev 2011-08-18 11:47:18 följande:
    Tyvärr hände det som inte får hända i lördags 13/8, vattnet gick i v 19+4. 15/8 föddes våra tvillingar. En flicka och en pojke.
    Finns inga svar på vad som kan ha gjort att jag öppnade mig och att vattnet gick, troligtvis nån infektion. 
    Hoppas kunna få svar när vi ska på återbesök. 
    Allt känns hopplöst och mörkt. Kommer man någonsin komma tillbaka?!?
    Åhhhhhh beklagar Finns inga ord! Så ledsen för er skull! Ta hand om varandra!
    Hopps att ni får svar på era frågor på återbesöket. Massor med styrkekramar till er.
  • doriah

Niins - Nej, nej, nej! Åh, jag är så ledsen för er skull!!

Elsa och Lovis mamma
  • minjalin

Vilken oturstråd det här är! Är så ledsen för er skull Niins. Hoppas ni klarar av att hjälpa varandra genom sorgen och våga försöka igen! Massa styrkekramar!

• Empa86
    Niins skrev 2011-08-18 11:47:18 följande:
    Tyvärr hände det som inte får hända i lördags 13/8, vattnet gick i v 19+4. 15/8 föddes våra tvillingar. En flicka och en pojke.
    Finns inga svar på vad som kan ha gjort att jag öppnade mig och att vattnet gick, troligtvis nån infektion. 
    Hoppas kunna få svar när vi ska på återbesök. 
    Allt känns hopplöst och mörkt. Kommer man någonsin komma tillbaka?!?
    Åh nej! Beklagar så mycketGråter Finns inga ord.. Hoppas ni får reda på varför det gick så fel och att ni kan återhämta er. Ta hand om varandra! Styrkekramar!{#emotions_dlg.flower}
  • elingabriella

Niins - Jag beklagar verkligen sorgen :( Fyy vad orättvist!! Jag hoppas att ni har många i er närhet som kan finnas där och stötta er... Stor kram Hjärta

Idag har vi en vecka kvar till RUL. Jag är så nervös för hur liten mår där inne! Jag tycker mig känna små petningar (typ puffar) långt ner i magen, men det är svårt när man egentligen inte alls vet hur det ska kännas.

elingabriella.se - 22 år med mops, chihuahua & bebis i magen ♥
  • jordgubbe0812

Hej.

Beklagar Nils.

Hur ofta går ni till BM. Jag har haft inskrivning i vecka 12. Sen hade jag RUL nu i vecka 18. Men nästa besök hos BM är inte förrän i vecka 26.
    Dröjer det så länge för er också  ( jag väntar syskon om det är någon skillnad)

• Skåne85

Stas: jag tror det är skillnad när man väntar syskon!
    Jag har varit på inskr. V. 9, har Rul 8 sep, men i förregår var jag hos bm för att kolla blodtrycket så egentligen skulle jag inte ha träffat henne förrän efter rul och när jag har rul är jag i v. 20!

• roxylady

Nej jag får vänta tills jag är v25 innan jag får träffa min BM nästa gång. Jag var på inskrivning v11 och det var senast jag var där.. och jag väntar första. Ska på RUL den 30:e. Så det beror nog på landsting. Men vi har ju inge bra landsting här uppe tyvärr..

Svar på tråden Januaribebis 2012