• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Cia80
    Niins skrev 2011-08-18 11:47:18 följande:
    Tyvärr hände det som inte får hända i lördags 13/8, vattnet gick i v 19+4. 15/8 föddes våra tvillingar. En flicka och en pojke.
    Finns inga svar på vad som kan ha gjort att jag öppnade mig och att vattnet gick, troligtvis nån infektion. 
    Hoppas kunna få svar när vi ska på återbesök. 
    Allt känns hopplöst och mörkt. Kommer man någonsin komma tillbaka?!?

Åh, vad hemskt!! Ta hand om er! Kramar
  • Frökenolson
    Tyvärr hände det som inte får hända i lördags 13/8, vattnet gick i v 19+4. 15/8 föddes våra tvillingar. En flicka och en pojke.
    Finns inga svar på vad som kan ha gjort att jag öppnade mig och att vattnet gick, troligtvis nån infektion. 
    NEEEJJJ!
    Fy vad ledsamt, det finns inga ord!
    Man tar sej igenom det, men just nu känns det nattsvart, ta den tid ni behöver, tid att läka och sörja, ta hand om varandra!
    Sen kommer det kännas lite lättare att andas och man tänker mindre på det, även om det finns där ofta..
    Känner så för er, ni har ju ändå gått 6 veckor längre än jag gick sist,
    Stor styrkekram <3
  • Majskorn

En stor kram till er!!
  • roxylady
    Men fy vilken mardröm.. gör ont i själen av att höra sådant här :( Saknar ord. Kramar!!!
  • Moniqe1979

Niins Åh nej beklagar verkligen er dubbla förlust, kramar i massor och hoppas ni får ett svar på varför det hemska hände inbillade ialalfall mig att det är lättare att berabeta sorgen när man fick ett svar på vad som gått snett. och lättare att våga lita på sin kropp att försöka igen om man vet vad man skall hålla extra koll på "nästa gång"

Själv var vi på kardiologen idag och bebisens hjärta såg kanon fint ut, kändes familjärt på något sätt att läkaren kände igen mig sedan de 3 ggr vi var där tidigare 2007 (2 ggr med barnet vi förlorade och 1 gång med samuel som föddes frisk) Så magisk känsla när Läkaren säger de där efterlängtade orden, nej det här hjärtat hittar ialalfall jag inga synliga fel på. Nu kanske man kan våga sig på att njuta lite av tiden som är kvar även om oron inte slpper helt förens man har lilla knytet där på bröstet.

Svar på tråden Januaribebis 2012