• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • bumbi 84
    Maximumtaste skrev 2011-05-12 14:32:16 följande:
    Hej tjejer.. Det gick inte bra idag för oss.. Hcg har ökat men inte tillräckligt.. På ultraljudet såg dem något som inte var normalt.. De tror jag har ett ma.. Kroppen tror fostret lever och vill inte stöta bort det:( är i v7 nu och på måndag ska jag in för operation::(:(.. Jag vill att de ska ta bort allt nu! Men de vill vänta och se så att hcg inte har ökat mer för då ska de gå in och höra titthålsop samtidigt för att se då det inte sitter något i äggledaren också.. Fy fan först när jag kom in så var hon positiv och sa att hcg har ökat sen kollar hon hur det låg förra veckan och då går hon iväg och hämtar en till läkare och de gör vul och jag fick domen.. Kändes som ett hårt slag i magen och jag satt där inne och storgrät bara.. Den ena läkaren var jätteoempatisk och frågade om det var en önskad grav.. Klart som fan det va!! Jävla kärring!!!! Det enda dem sa va att kom in på måndag morgon.. Blev nästan som utkastad kändes det som! Körde bil hem ensam och jag grät så mycke så jag hyperventilerade.. Får gråtatacker till och från nu och jag vet inte hur jag ska klara mig genom det här men jag glädjer mig med att jag har världens underbaraste son och bästa sambon som snart kommer hem från jobbet och kan gråta med mig... Usch jag är så ledsen...

Lycka till ni andra.. Kommer inte vara inne här nå mer på ett tag nu.. Måste bearbeta mig genom den här sorgen nu.. Allt bara rasade på 20 min idag...
    Beklagar verkligen!
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • partouze

Beklagar alla tråkigheter som hänt ! Är fett orolig för X då jag typ bara haft molvärk i vänster sida pch lite i mitten ..

• RaraS

Jag sitter och nojjar medan jag väntar på att min gyn ska ringa tillbaka och lämna besked på min blodprov. Lämnade sista blodprovet i morse och han skulle ringa idag eller imorgon.

Och läser om alla era symptom….det enda jag känner är typ att jag har jättebröst och så mår jag illa när jag tränar och så värker det lite i magen…inget mer….och en del av er har redan fått magar! Min är inte i närheten… Jaja, jag vet så väl att det är olika för olika graviditeter, men jag fick mage tidigt när jag väntade mitt X. Önskar att han ringer idag så jag slipper fundera så mycket!

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • Cia80

Jag beklagar maximumtaste! Här molar det fortfarande på. Vecka 6 nu och jag önskar att tiden kunde gå lite fortare.

• curiosa
    Maximumtaste skrev 2011-05-12 14:32:16 följande:
    Hej tjejer.. Det gick inte bra idag för oss.. Hcg har ökat men inte tillräckligt.. På ultraljudet såg dem något som inte var normalt.. De tror jag har ett ma.. Kroppen tror fostret lever och vill inte stöta bort det:( är i v7 nu och på måndag ska jag in för operation::(:(.. Jag vill att de ska ta bort allt nu! Men de vill vänta och se så att hcg inte har ökat mer för då ska de gå in och höra titthålsop samtidigt för att se då det inte sitter något i äggledaren också.. Fy fan först när jag kom in så var hon positiv och sa att hcg har ökat sen kollar hon hur det låg förra veckan och då går hon iväg och hämtar en till läkare och de gör vul och jag fick domen.. Kändes som ett hårt slag i magen och jag satt där inne och storgrät bara.. Den ena läkaren var jätteoempatisk och frågade om det var en önskad grav.. Klart som fan det va!! Jävla kärring!!!! Det enda dem sa va att kom in på måndag morgon.. Blev nästan som utkastad kändes det som! Körde bil hem ensam och jag grät så mycke så jag hyperventilerade.. Får gråtatacker till och från nu och jag vet inte hur jag ska klara mig genom det här men jag glädjer mig med att jag har världens underbaraste son och bästa sambon som snart kommer hem från jobbet och kan gråta med mig... Usch jag är så ledsen...

Lycka till ni andra.. Kommer inte vara inne här nå mer på ett tag nu.. Måste bearbeta mig genom den här sorgen nu.. Allt bara rasade på 20 min idag...
    Nej fy, vilka tråkigheter.
    Kramar till er.
  • curiosa
    pernillis skrev 2011-05-12 14:21:28 följande:
    Det drar också jättemycket i mina ljumskar. Det gör mig så orolig. Men jag hoppas verkligen det ska vara så. Är det fler än jag som kommit in i fällan; äh, jag är gravid så nu får jag unna mig vad jag vill? haha. jag är egentligen en sann lchf-are! 
    Japp och det har jag kört med varje graviditet därav + nästan 30kg första gången.
    Nu äter jag oxå det som faller mig in när jag vill. Dock blir +30 ganska extremt denna gången för jag väger 20kg som start!
  • curiosa
    LillaEko skrev 2011-05-12 15:01:57 följande:
    Vet precis hur du känner, smärtan går inte beskriva. Tror inte jag kommer våga titta på skärmen när det är dags för vårt ul.

Men hur trött och irriterad kan man vara. Vill bara gå hem från jobbet och lägga mig och böla. Irriterad på både kollegor och elever, mått små illa hela dagen och tror i mellanåt att jag måste kräkas.
    Men bara att bita ihop sista timmen :(
    Trött är jag med, behöver sova middag varje dag. Förstår inte hur jag skall kunna vara på min praktik som börjar nästa vecka utan att få sova mitt på dagen..
    Sen så är jag irriterad på allt, typ som att pv jobbar över istället för att komma hem till mig (fast att jag vet att han 100 gånger hellre kommer hem än jobbar över)....det är inet lätt :P
  • minneli

Usch här händer det trista saker=( Och jag blir ju inte mindre nojjig... . Men skönt ändå för alla att skriva av sig!

Jag har varit så trött idag på jobbet och jättehungrig! Sen så har jag väl kissat ungefär tusen ggr.
    På måndag har jag bokat en möte med chefen då jag ska säga att jag måste gå upp till 100%...
    Känner väl igen mig på alla era symptom utom ömma bröst. Det hade jag när jag väntade min dotter men det har jag inte nu.. kan yttepytteliiiite.

• curiosa
    Pelioto skrev 2011-05-12 15:55:51 följande:
    Jag fick ett pluss igår =)
    GRATTIS :)
Svar på tråden Januaribebis 2012