• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • curiosa
    Majskorn skrev 2011-05-12 11:28:44 följande:
    haha vi har också ålderskillnad. Min man e 16 år äldre än mig och blir morfar vilken dag som helst (hans dotter har gått över BF en vecka idag) Hans dotter e 23 och hans son fyller 18 och bor med oss än sålänge....det blir riktigt stora halvsyskon...hoppas på en två efter denna lilla skrutt men min man har precis vant sig vid tanken på en bebis så det får vänta tills den kommit ut iaf
    Oj ja det var verkligen åldersskillnad n'r stora syster själv får barn .-)
    men härligt ändå.
  • ellabella04
    curiosa skrev 2011-05-12 10:56:02 följande:
    Men oj, är du verkligen säker??
    Ska du inte åka in och se hur det ser ut?
    Har fått tid till imorgon kl 9 men förhoppningarna är inte stora.
  • Majskorn
    curiosa skrev 2011-05-12 11:50:34 följande:
    Oj ja det var verkligen åldersskillnad n'r stora syster själv får barn .-)
    men härligt ändå.
    super härligt morbror/moster är yngre :) skönt när man bryter mot "regler" lite. Min man va ju väldigt ung när han blev pappa så han tycker det ska bli så kul att få uppleva det igen :) och om dottern skärper sig lite och hör av sig och hälsar på oftare kanske de små barnen kan växa upp tillsammans....de e ju de enda småbarnen i familjen än så länge :)
  • bumbi 84
    79a skrev 2011-05-12 10:58:28 följande:
    Hej

BF 5/1-2012

Mitt tredje barn och sambons andra. Tillsammans får vi alltså fyra.

Fyra ungar blir plötsligt Större bil, Jobbigare för den som ska vara barnvakt, Återigen blöjbarn och hålla stenkoll.
    Mina barn är sedan tidigare 11 och 7 så de sköter ju sig själva ganska bra. Sambons är 4 och har precis börjat bli mer självständig och klara toalett m.m.

Så varför ger man sig in i detta igen??? Jo för att man bara måste få uppleva det En gång till, annars skulle jag nog ångra mig nå så fruktansvärt den dag det är försent.

Förövrigt är jag i vecka 6, är små grinig, gråtfärdig och lätt illamående. Vill äta hamburgare hela tiden! Brösten växer och ömmar som tusan.

Nån mer här som blir tre eller fyra barnsförälder?

Kram till er alla
    välkommen jag väntar nr 4:a har tre töser som är 4 och 2 år sen den lilla som är 9 mån.
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • Majskorn
    ellabella04 skrev 2011-05-12 11:51:59 följande:
    hoppas det går bra!
  • Mamman76
    79a skrev 2011-05-12 10:58:28 följande:
    Hej

BF 5/1-2012

Mitt tredje barn och sambons andra. Tillsammans får vi alltså fyra.

Fyra ungar blir plötsligt Större bil, Jobbigare för den som ska vara barnvakt, Återigen blöjbarn och hålla stenkoll.
    Mina barn är sedan tidigare 11 och 7 så de sköter ju sig själva ganska bra. Sambons är 4 och har precis börjat bli mer självständig och klara toalett m.m.

Så varför ger man sig in i detta igen??? Jo för att man bara måste få uppleva det En gång till, annars skulle jag nog ångra mig nå så fruktansvärt den dag det är försent.

Förövrigt är jag i vecka 6, är små grinig, gråtfärdig och lätt illamående. Vill äta hamburgare hela tiden! Brösten växer och ömmar som tusan.

Nån mer här som blir tre eller fyra barnsförälder?

Kram till er alla
    Vi väntar vårt första gemensamma barn, men har sammanlagt 4 sen tidigare. Så 5 barn kommer vi haSolig
  • curiosa
    ellabella04 skrev 2011-05-12 11:51:59 följande:
    Håller alla tummar och tår.
  • SmoochiePoo
    ellabella04 skrev 2011-05-12 10:48:11 följande:
    Jag är så säker på att det tyvärr inte gick vägen denna gång heller. Fan fan fan! Positivt är iaf att detta kom i v 5+4 och inte i v 9 som senast. Känns extra skönt att ha sina tre underbara barn just nu.
    Vet precis hur du känner dig. *varma styrkekramar* Hjärta Väntar också besked på lördag om vad som hänt.
  • Zaarah1984
    pernillis skrev 2011-05-12 08:41:51 följande:
    Hej tjejer. Åh, vad jag uppskattar den här tråden. Det får mig att inte känna mig ensam om vad jag går igenom. Ni är ju också i det tidiga stadiet och minst lika oroliga och nervösa som jag över att få missfall. 

Hur mår ni? Jag undrar hur många timmar i snitt per dag ni känner en molande värk? För jag känner nästan av det hela tiden.

Kram 
    Tur det är någon mer än jag som har växtvärk hela tiden. Har dessutom börjat få ont typ i ljumskarna, det hade jag inte för några dagar sedan men är säkert som det ska för kan väl knappast vara foglossning redan? Jag försöker i övrigt att inte nojja så mycket, det går så där för jag har inga övriga symptom alls men hoppas på det bästa. Är ju olika från person till person
  • Sindie

Usch, jag är jättesvullen. Ser ut som om jag bara lever på mc donalds.

Svar på tråden Januaribebis 2012