• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • curiosa
    Millenia skrev 2011-05-12 19:02:01 följande:
    Jag plusade idag! Är i v. 5+1
    Spännande, men samtidigt omtumlande :)
    Grattis till alla plus!
    Grattis :)
  • shadowstorm

nu har två avslöjat mig haha. genom se på mina ögon!!!!!!!!!!!! öööh. jobbar som personlig ass och hon jag jobbar åt var på gympan o hennes vän, fråga bara såhär hur det var med mig? Och hon jag jobba åt liksom va menar du?? Jo men hon är ju gravid eller hur? HAHAHA

Hon jag jobbar åt vet det, jag valde berätta det för OM jag kommer börja må dåligt plus jag har tunga lyft så om jag känner nåt så kommer min kollega får ta en del av mina arbetsuppgifter...men snacka om jag höll på tappa andan när jag hör detta :)

• Pluttisen
    curiosa skrev 2011-05-12 16:17:22 följande:
    Grattis och välkommen.
    Jag var 19 år när jag fick mitt första barn, han är nu 11 år :)
    Tackar :)
    Jaha där ser man haha ^-^
  • ellabella04
    Maximumtaste skrev 2011-05-12 14:32:16 följande:
    Hej tjejer.. Det gick inte bra idag för oss.. Hcg har ökat men inte tillräckligt.. På ultraljudet såg dem något som inte var normalt.. De tror jag har ett ma.. Kroppen tror fostret lever och vill inte stöta bort det:( är i v7 nu och på måndag ska jag in för operation::(:(.. Jag vill att de ska ta bort allt nu! Men de vill vänta och se så att hcg inte har ökat mer för då ska de gå in och höra titthålsop samtidigt för att se då det inte sitter något i äggledaren också.. Fy fan först när jag kom in så var hon positiv och sa att hcg har ökat sen kollar hon hur det låg förra veckan och då går hon iväg och hämtar en till läkare och de gör vul och jag fick domen.. Kändes som ett hårt slag i magen och jag satt där inne och storgrät bara.. Den ena läkaren var jätteoempatisk och frågade om det var en önskad grav.. Klart som fan det va!! Jävla kärring!!!! Det enda dem sa va att kom in på måndag morgon.. Blev nästan som utkastad kändes det som! Körde bil hem ensam och jag grät så mycke så jag hyperventilerade.. Får gråtatacker till och från nu och jag vet inte hur jag ska klara mig genom det här men jag glädjer mig med att jag har världens underbaraste son och bästa sambon som snart kommer hem från jobbet och kan gråta med mig... Usch jag är så ledsen...

Lycka till ni andra.. Kommer inte vara inne här nå mer på ett tag nu.. Måste bearbeta mig genom den här sorgen nu.. Allt bara rasade på 20 min idag...
    Usch så jobbigt. Tyvärr väntar jag också på tråkigt besked imorgon.
  • Pluttisen
    Stellan skrev 2011-05-12 16:13:03 följande:
    Oj vad tråden är aktiv :) var med i början, säkert 400 meddelanden sen. Jag har iaf molvärk och suuupersvullen mage. Går in i vecka 6 idag men ser ut som vecka 20! Tänk om det är två.

Beklagar verkligen att det inte gått vägen för flera i tråden, kan inte föreställa mig hur det måste kännas :(
    Man svullnar upp ändå även fast man inte är gravid med tvillingar, läste det nånstans.
    Men som sagt man vet aldrig Glad du kanske har tvillingar.
  • Pluttisen
    partouze skrev 2011-05-12 18:34:17 följande:
    Pluttisen vart bor du :) vi är jämngamla
    Just nu i Knivsta :) annars är man stolt Örebrorare haha
  • Pluttisen
    Prinzessan skrev 2011-05-12 19:03:33 följande:
    HIhi helt samma dagar som dej :) Men jag är liiite äldre än dej bara :)
    Så roligt ;D
  • ellabella04
    SmoochiePoo skrev 2011-05-12 17:26:37 följande:
    Plockar bort mig från BIM listan då jag börjat blöda igen.

Lycka till allihopa!! Och grattis till alla nya plus! {#emotions_dlg.flower}
    Nä så trist. Kanske vi ses i tråd längre fram förhoppningsvis.
  • AnnaLovis
    Maximumtaste skrev 2011-05-12 14:32:16 följande:
    Hej tjejer.. Det gick inte bra idag för oss.. Hcg har ökat men inte tillräckligt.. På ultraljudet såg dem något som inte var normalt.. De tror jag har ett ma.. Kroppen tror fostret lever och vill inte stöta bort det:( är i v7 nu och på måndag ska jag in för operation::(:(.. Jag vill att de ska ta bort allt nu! Men de vill vänta och se så att hcg inte har ökat mer för då ska de gå in och höra titthålsop samtidigt för att se då det inte sitter något i äggledaren också.. Fy fan först när jag kom in så var hon positiv och sa att hcg har ökat sen kollar hon hur det låg förra veckan och då går hon iväg och hämtar en till läkare och de gör vul och jag fick domen.. Kändes som ett hårt slag i magen och jag satt där inne och storgrät bara.. Den ena läkaren var jätteoempatisk och frågade om det var en önskad grav.. Klart som fan det va!! Jävla kärring!!!! Det enda dem sa va att kom in på måndag morgon.. Blev nästan som utkastad kändes det som! Körde bil hem ensam och jag grät så mycke så jag hyperventilerade.. Får gråtatacker till och från nu och jag vet inte hur jag ska klara mig genom det här men jag glädjer mig med att jag har världens underbaraste son och bästa sambon som snart kommer hem från jobbet och kan gråta med mig... Usch jag är så ledsen...

Lycka till ni andra.. Kommer inte vara inne här nå mer på ett tag nu.. Måste bearbeta mig genom den här sorgen nu.. Allt bara rasade på 20 min idag...
    Sänder en megastor kram till dej!! {#emotions_dlg.flower} Och till er andra också.  Jag vet fortfarande INGET om lilla pyret i magen förrän nästa vecka, men det känns på något konstigt sätt som att jag inte är gravid längre, hormonerna är inte de samma. Fortf. molvärk och ömma bröst dock...Fyy för denna evigt långa väntan!!

Innan visste jag inte vad MA var. Befarar att det tyvärr kan bli så för oss med. Skönt att skriva av sig här, vilken tur att vi har varandra att prata av oss med.
  • MissT

Skickar massor med styrkekramar till er som fått MF och MA.
    Är så ledsen för er skull

Har fått två MA själv tidigare och det är grymt när man tror att allt är ok och så visar det sig via vul att den lille inte lever därinne. Ska på vul nästa fredag. Är både spänd och förväntansfull men även nervös och orolig.
    Hoppas allt är ok där inne men man vet ju inte.......

Svar på tråden Januaribebis 2012