• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Cia80

Jag har redan börjat känna av den där obehagskänslan när det sitter åt lite grann över magen. Men det känns lite väl tidigt att börja med mammabyxor redan

• bumbi 84
    Cia80 skrev 2011-05-11 22:24:02 följande:
    Jag har redan börjat känna av den där obehagskänslan när det sitter åt lite grann över magen. Men det känns lite väl tidigt att börja med mammabyxor redan
    Med 3:an fick jag ta på mamma byxorna i vecka 8
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • Gladamamsen

jag tycker att jag har svällt lite..e i v6 nu..men annars hoppas jag att det inte syns alls än..skulle vilja vänta tillv12innan vi berättar.

• Cia80

Bumbi, Uj! Jag väntar ju iofs bara tvåan men då kanske det inte är så lång tid kvar tills mammabyxor kommer fram Förresten, vet ni om det bara är H&M och PoP som säljer mammakläder om man inte vill handla på nätet.

• shadowstorm

jag hoppas svullnaden går ner på magen är i vecka 6 idag och inte ska man väl ha mage då hahaha :P

• LillaEko
    Cia80 skrev 2011-05-12 06:55:29 följande:
    Bumbi, Uj! Jag väntar ju iofs bara tvåan men då kanske det inte är så lång tid kvar tills mammabyxor kommer fram Förresten, vet ni om det bara är H&M och PoP som säljer mammakläder om man inte vill handla på nätet.
    Tror att visa utvalda vero moda butiker har Mammabyxor med.

Jag är svullen som om jag vore i 5 månaden om kvällarna känns det som, speciellt precis efter middagen.
    Idag vaknade jag 40 min innan klockan ringde och mådde småilla och gör det fortfarande, trots frukost i magen.
    Men skönt på ett sätt att illamåendet är tillbaka igen, har ju inte känt något på 2 dagar så nojjat endel.
    Gick in i v 7 igår....vet att jag tjatar, men kan inte tiden bara rusa på, vill ha mitt ul den 31/5 NU!

Fy vad tråkigt att läsa om ev mf, håller tummarna för er att ni snart får ett härligt plus på stickan igen.
     Styrkekramar i massor, vet vad ni går igenom.
  • Cia80

LillaEko, Då får jag ta en tripp dit. Var och kikade på hm efter mammabyxor men de hade bara stora storlekar. Hittade ett par i min storlek men de kostade 500:- Jag vill oxå att tiden ska gå fortare. Jag kommer inte få se bebis förrän i juli.

• curiosa

Tog ett nytt test i morse, CB digital och nu vosade det 3+ så då måste ju min hcg halt ökat för förra måndagen var det 2-3.
    Känner ju inget alls just nu, därför nojar jag massor.

• Nettan31

Idag har jag bokat tid för vul! Det blir privat 300 kr inga pengar tycker jag. Längtar så mycket, ska bli spännande att få se lilla pyret eller pyrerna =) Är i vecka 5+1 nu ska dit om lite mer än tre veckor =) Ska ni andra göra extra vul?

Min mage är också jättesvälld på kvällarna! Jag jobbar ju natt så det är en tidsfråga innan de frågar mig om jag är gravid! Det är mitt andra barn. Kan inte ha mina jeans längre heller för de trycker, jag tror jag har gått upp några kilon men det är nog för att jag har slutat röka. Så jag har ju nåt att skylla på=)

• pernillis

Hej tjejer. Åh, vad jag uppskattar den här tråden. Det får mig att inte känna mig ensam om vad jag går igenom. Ni är ju också i det tidiga stadiet och minst lika oroliga och nervösa som jag över att få missfall. 

Hur mår ni? Jag undrar hur många timmar i snitt per dag ni känner en molande värk? För jag känner nästan av det hela tiden.

Kram 

Svar på tråden Januaribebis 2012