Yrla skrev 2011-12-04 21:23:00 följande:
Sen vecka 6-7 :O Jag kanske inte ska klaga? xD Bara jag som är lat och tycker att värmen under täcket är trevligare än kylan inne på badrumsgolvet ^^ Hormonerna som gjorde att du gick på toa? Nu tror jag nog inte att jag förstår :)
:) Tack.
HAHA, ja verkligen! Hela hon borde ju vara en enda stor bristning. Jag antar att du har sett filmen? Har du läst hennes andra böcker också? För hon har ju skrivit en hel bokserie till i typ samma genre, har dock inte tagit mig tid att läsa dom :) Hehe, tycker du att 3 ggr är mycket? :P Då kan jag informera dig om att jag har läst BD 11 ggr ^^ Dom andra tillsammans tror jag att jag har läst 20 ggr xD Som sagt, gillar böckerna !:P
Hihi nä det har varit ett besök per natt sedan dess ;) Ja alltså så där tidigt så trycker ju ingenting på så. Men hormonerna kan göra att man blir mer kissnödig än vanligt också. Så det kan vara anledningen till att jag sprang på toa på natten redan då. För innan gick jag när jag gick å la mig å sen när jag klev upp på morgonen.. ååååh vad jag saknar det hehe. Men snart får jag gå upp på natten för att byta blöja istället hihi! Så en hel natts sömn får man ju allt vänta med ett bra tag ;)
Ja men eller hur!! :p Oh ja jag har gått på alla midnattsvisningar! Jag är en twigalning *fniss* WOW!! Det var allt många ggr!!! Älskar ockå böckerna men är inte riktigt lika mkt bokmal ha ha. Menar du The Host?? Har inte läst den.. men har den. Ska ta mig igenom den senare, hört att det är lite knepig att förstå. Men ett boktips (om du inte redan läst dem) är Fallen Ängel, Förlorad Ängel och den sista boken Silence(inte översatt ännu) av Becca Fitzpatrick! Ska ta mig igenom den sista nu när jag går hem vid nyår tänkte jag
Japp bor i Dalarna jag med

Såg att ames skrivit var jag bor hihi! Inte långt bort!