Januaribebis 2012
Så jag är glad för att jag är sjukskriven istället, hade aldrig orkat med att jobba :/
Vad jobbar du med?
Leia: Är de det som kallas sammanfattning??
Gud jag har som ett konstig litet tryck över bröstet.. känner mig alldeles utmattad.. brukar inte vara såhär ihållande som det är nu.. hjärtklappning har jag på det också.. trots att jag sitter still på jobbet nu.. men man är väl uppe i varv? Fler som har kontorsjobb som känner så? Jag har iofs kunder framför mig hela dagarna som kanske inte får en att slappna av på samma sätt.. vet inte var jag ska ta ivägen riktigt
Ja, jag hoppas verkligen att den lille rackarn tänkt fixera sig inom en snar framtid! :)
Min systers bebis låg i säte och jag har läst att det typ är ca 2-3 % bara som ligger så, alltså vore det lite konstigt om min bebis också skulle göra det egentligen.
paet: Det är inte ovanligt att pulsen ökar under den senare delen av graviditeten. Man kan ha runt 80-85 och det är helt normalt. Hjärtat tvingas ju jobba mer eftersom blodmängden i din kropp ökat. Det kan kännas lite tyngre att andas då också, men om trycket över bröstet fortsätter hålla i sig tycker jag att du borde ringa och prata med din bm eller med förlossningen. Hoppas du mår bättre snart!