Januaribebis 2012
Någon som vet om foglossning nånsin blir bättre eller ska det bara bli värre nu fram till förlossningen? Jag har skitsvårt att gå då det bränner, svider och hugger i blygdbenet och ljumskarna.. bara önskar att det går över snart.
Hur får man TUL? För gentligen har man ju ingen aning om hur liten/stor han är nu. Eller känner BM det väldigt bra när hon klämmer på en? Och tar SF mått?
Okej.. får lita på SF måttet man har då att det är okej!
Jag är inte heller speciellt stor förövrigt så tänker ju lite i dem banorna också. Men sedan kan man ju aldrig jämföra sig med någon alls egentligen.. Får vara glad åt att måttet ser bra ut än så länge.
På tal om att sätta in babyskyddet i bilen. När gör ni det? När sätter ni upp spjälsängen? BB väskan tror jag att jag packar vid nyår.. då är det tre veckor kvar till BF.
Jag har också haft som mensvärk i natt. Blev nästan rädd att nått var fel för han var så stilla efter varje toalettbesök vilket han inte brukar vara. Men han var lika aktiv som vanligt under dagen så det berodde nog inte på det.. men undrar varför man känner som mensvärk egentligen..
Håller tummarna för dig och lillen Yrla!