missable skrev 2011-12-14 14:22:17 följande:
paet: ja kuddarna hjälpte så jag kunde somna iaf, men lite stel i nacken var jag när jag vaknade iom att jag snurrat runt som en tok, som vanligt =)
nä jag tror inte heller han gör ett ärevarv, hoppas inte heller vår lilla flicka gör det, men syrran var så arg för hennes förstfödda skulle jävlas så med henne! funderade på det där med svullnad, kankse ska köpa större trosor att ha precis efter förlossningen... jag menar med deras jättebindor och man lär ju inte vara normal där nere efteråt... och precis som du säger, trosorna sitter ju inte som de ska redan nu, haha!!
Ursch jobbigt att vara stel i nacken

Haha ja jag brukar också snurra runt! Inte nu dock när vår lille fått för sig att sparka på mitt revben igen eller vad han nu gör så jag knappt kan vrida på mig :p
Nä vi får hoppas på att bebbarna stannar där de är nu! Måste ju faktiskt vara skönare för dem att bara ligga nedåt som de gör nu egentligen. Ja bra tanke där :) Man kanske borde köpa nå mormorstrosor inför det ;) Jag har gravidtrosor från kappahl som iofs är rätt stora. Ett tips om du blir less på att trosorna bara rullar ned sig från magen och blir hårda :) För dem sitter vid naveln nästan. Ganska skönt faktiskt ibland! Ja gud man ser ju ut som en babian nu haha :p
Pusselbiten86 skrev 2011-12-14 14:37:49 följande:
Paet
Min minsta vände sig från ruckbar till fot- säte på 4 dagar ;)
Ja om de är ruckbara så kan de ändra ställning mkt enklare :) Min hade som tur var fixerat sig fick jag veta idag från att ha varit ruckbar i flera veckor. Men tydligen kan de ändra läge ändå i värsta fall! Men det får vi ju hoppas på att de inte gör :) Har din bebis ändrat tillbaka med huvudet nu då? Hoppas! :)