• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt

Guud, nu har jag kommit hem från jobbet och jag är SUGEN på att se avsnittet! Men jag har lovat min kompis att inte tjuvkika... vi ser varje avsnitt ilag och imorgon är det bestämt vi ska se... Så ni får inte spoila nåt!

• varfördåför

nu har jag sett

• Passionsfrukt

Jag har också sett!

Ser ut som att vi har en ny Stahl... (skinnjackeduden). Fy att han var obehaglig. Han kan bli svår i framtiden.

Alltså jag har glömt vad ryssarna gjorde åt Sonsen för att förtjäna en sån ond bråd död. Can someone jog my memory please?

Annars var det Stora Pipparavsnittet... alla skulle pippa efter fängelsevistelsen.

Ang. att Jax skulle lämna Sons... haha! Det vill jag se! En hel massa shit is gonna hit the fan och förhindra det.

Och vafan att Opies bruds klänning var...slampig. Och varför stod hon där helt packad och dansade för sig själv? Skrattande

Kommer inte på fler saker att kommentera just nu...

• trollkarl

@ passion

Ryssarna stack brutalt ner jax på anstalten.
    Därav "utrotningen".
    Ingen gör så mot än son, än värre VP.
    Att jax skulle ta det steget var väntat, men kommer inte vara utan problem.

• Bordeaux

Jag väntade och såg också avsnittet nyss.
    Har Jax haft en bror som heter Thomas?
    Juice ska inte ha hår och Jax ska ha sitt långa hår. Jag får nog börja dregla över Opie som ni andra

• trollkarl

@ emma
    Ja därav sin sons namn.
    Samt ja o amen till det andra du skrev!

• varfördåför

jag är lite kluven till om det var ett bra avsnitt eller inte, det var en ganska lång typ transportsträcka i mitten till de utplånade ryssarna känns det som.. men det var ju mycket som skulle knytassamman såklart...

• Passionsfrukt
    trollkarl skrev 2011-09-08 21:41:47 följande:
    Ryssarna stack brutalt ner jax på anstalten.
    Va? När? Jag har totalt missat grejer :D Eller så minns jag bara inte.

Påstår dock inte att ryssarna inte had it coming. Kunde bara inte minnas vad sjutton dom gjort. Det har varit alltför länge sedan förra säsongen...

Tycker förövrigt det är SÅ SKÖNT att slippa se Jax' långa skitiga hår. Och Juice är så söt att han kan gott ha hår eller vara utan, han är underbar hur som!
  • Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-09-09 08:41:52 följande:
    Va? När? Jag har totalt missat grejer :D Eller så minns jag bara inte.

Påstår dock inte att ryssarna inte had it coming. Kunde bara inte minnas vad sjutton dom gjort. Det har varit alltför länge sedan förra säsongen...

Tycker förövrigt det är SÅ SKÖNT att slippa se Jax' långa skitiga hår. Och Juice är så söt att han kan gott ha hår eller vara utan, han är underbar hur som!
    Man fick inte se Jax bli huggen utan bara se ärren och höra om det.

Jax var charmigare i sitt långa hår och hans hår är väl de som sett mest rent ut av de som har långt hår. Nej Jucie ska ha sin mohikan kände ju knappt igen honom med håret. Hoppas på bättring till nästa vecka