• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-09-09 09:19:00 följande:
    Man fick inte se Jax bli huggen utan bara se ärren och höra om det.

Jax var charmigare i sitt långa hår och hans hår är väl de som sett mest rent ut av de som har långt hår. Nej Jucie ska ha sin mohikan kände ju knappt igen honom med håret. Hoppas på bättring till nästa vecka
    Ah, det var det dom ärren var!
    Känns faktiskt att man missat en hel del... då dom var i fängelset, menar jag. Plus att det var ett tag sedan man såg en serie där dom mumlar sådär mycket. Ibland är det som om man skulle behöva subtitles.

Alltså jag vet inte men jag blev så less på Jax flottiga hår. Och tjaa, Juice är väl nog snyggare i mohikan men samtidigt är han ju bara så övergullig att allt funkar Flört
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-09-09 08:41:52 följande:
    Va? När? Jag har totalt missat grejer :D Eller så minns jag bara inte.

Påstår dock inte att ryssarna inte had it coming. Kunde bara inte minnas vad sjutton dom gjort. Det har varit alltför länge sedan förra säsongen...

Tycker förövrigt det är SÅ SKÖNT att slippa se Jax' långa skitiga hår. Och Juice är så söt att han kan gott ha hår eller vara utan, han är underbar hur som!
    det hintas abra om vad ryssarna gjorts tropr jag, han har ju några nya fula ärr jax..

håller med om dina hårfunderingar
  • trollkarl

Jo då, har allt sett hur det gick till när han stacks ner iphoneägare som jag e så har jag s.o.a app med bonusmaterial, bortklippta scener etc

• varfördåför

vi måste ju draigång den andra tråden igen också.. undrar om röstningen är avgjord eller? :-P

• Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-09-09 09:29:28 följande:
    Ah, det var det dom ärren var!
    Känns faktiskt att man missat en hel del... då dom var i fängelset, menar jag. Plus att det var ett tag sedan man såg en serie där dom mumlar sådär mycket. Ibland är det som om man skulle behöva subtitles.

Alltså jag vet inte men jag blev så less på Jax flottiga hår. Och tjaa, Juice är väl nog snyggare i mohikan men samtidigt är han ju bara så övergullig att allt funkar Flört
    VI kör faktiskt med engelska subtitles för att hänga med bättre, kan faktiskt rekommendera det. 

Jag tror det är meningen och att det som hänt i fängelset kommer dyka upp senare istället för att få reda på allt direkt. Otto borde bli befordrad snart eller fritagen med tanke på allt han gjort för klubben.

Jax var charmigare och såg yngre ut med långt hår dessutom kunde han komma undan med sina tonårskläder. Nu ser han så gammal ut att han borde byta klädstil också.
  • Passionsfrukt
    trollkarl skrev 2011-09-09 09:32:33 följande:
    Jo då, har allt sett hur det gick till när han stacks ner iphoneägare som jag e så har jag s.o.a app med bonusmaterial, bortklippta scener etc
    Inte ens bortklippta scener från SoA skulle få mig att köpa en iPhone Flört
    Bordeaux skrev 2011-09-09 09:38:40 följande:
    VI kör faktiskt med engelska subtitles för att hänga med bättre, kan faktiskt rekommendera det. 

Jag tror det är meningen och att det som hänt i fängelset kommer dyka upp senare istället för att få reda på allt direkt. Otto borde bli befordrad snart eller fritagen med tanke på allt han gjort för klubben.

Jax var charmigare och såg yngre ut med långt hår dessutom kunde han komma undan med sina tonårskläder. Nu ser han så gammal ut att han borde byta klädstil också.
    Ja Otto har ju verkligen fått lida för sitt medlemsskap... blindhet, död fruga osv. Fritagen vet jag inte, det vore nog a hell of an operation. Var skulle dom gömma honom, hos Wayne?

Jax har aldrig varit nån favorit hos mig så jag är bara glad jag slapp se hans skitiga hår Skrattande Hur han sedan klär sig bryr jag mig inte om, jag gillar inte honom alls.
  • trollkarl

@ passion

Iphone ftw
    Inte för inte som Apple är näst störst i världen på börsen

• varfördåför

även på facebook får man se massa sådant..

• trollkarl

Morgonkaffet, frukost, o avsnitt 2 av säsong 4

• Kia o busan

Trollkarl: precis, dock fick jag bara se halva sen kommer sonen med en leksak som låter så mycke som möjligt, så mamma inte kan titta... hmmmm.

mamma till älskade Leia och Rasmus