• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-09-06 19:11:06 följande:
    Haha, noterade just en grej... hänger i True Blood-tråden också och den är startad 2010-01-05 och har 895 inlägg. Denhär tråden är startad 2011-05-21 och har 1474 inlägg. Vi har verkligen varit flitiga i denna tråd...
    klart det är mer drag här.. bikerkillar är mycket hetare än vampyrer... i ordets alla meningar
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-09-06 22:45:51 följande:
    klart det är mer drag här.. bikerkillar är mycket hetare än vampyrer... i ordets alla meningar
    Säger hon med en Opie hemma
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-09-06 22:50:23 följande:
    Säger hon med en Opie hemma
    haha.. jag ahde nog inet sagt så mycket alls om jag ahde haft en vampyr här hemma
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-09-06 22:54:35 följande:
    haha.. jag ahde nog inet sagt så mycket alls om jag ahde haft en vampyr här hemma
    Hahhahahha jag hade sagt suck it in and lick the up the rest

Nä nu skall ja nog logga ut, är förkyld som faen
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-09-06 22:31:46 följande:
    Vi kan då konstatera att kriminella MC snubbar är roligare än blodsugande vampyrer
    Klart som fan!
  • Bordeaux

Tortyr på gång här hemma, jag har fått hem första avsnittet men får inte kolla på det förrens gubben kommer hem sent i kväll. Han skulle ha kommit hem vid lunchtid men så hände saker på jobbresan som gör att han kommer sent ikväll istället.
    Är jag hemsk om jag kollar på avsnittet nu i smyg och sen en gång till med honom?

• varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-09-07 11:14:35 följande:
    Tortyr på gång här hemma, jag har fått hem första avsnittet men får inte kolla på det förrens gubben kommer hem sent i kväll. Han skulle ha kommit hem vid lunchtid men så hände saker på jobbresan som gör att han kommer sent ikväll istället.
    Är jag hemsk om jag kollar på avsnittet nu i smyg och sen en gång till med honom?
    det beror ju på hur bra du är på att spela sedan så han inte fattar att du redan sett det
  • Kia o busan

Jag skulle inte kunna hålla mig, kan tilläga att jag har sett det......

mamma till älskade Leia och Rasmus
  • Bordeaux

Jag har faktiskt varit snäll och kommer vänta på att han kommer hem. Jobbresan gick inte alls som den skulle då han blev bestulen på jobbväskan där passet låg, så han fick köra en kundpresentation utan dator och sen åka runt lite i Holland för att fixa med nytt pass och polisanmälan etc. DÅ tycker jag att jag kan vara så pass snäll att jag väntar på honom.

• Kia o busan

EmmaU: jag skulle nog också vänta då, vilken otur han hade, hoppas att allt gick bra ändå

mamma till älskade Leia och Rasmus