• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-10 10:23:30 följande:
    dom var ju inet dödad å han låg med dem, de brann ju innne sedan men han snackade ju om att han legat med lik (och kor) iof :-P Jag hörde en intervju med "tigg" och han sa att han vägrade göära rollen om han skulle vara helt ond bara, han vill eha ett djup och det tycker jag han har fått
    Jag tror på riktigt du sitter med ett SoA-lexikon framför dig där det redogörs i detalj för varje avsnitt för du kan inte ha sådär bra minne Skrattande
    Men jo, han har fått bra djup.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-10 18:36:40 följande:
    Jag tror på riktigt du sitter med ett SoA-lexikon framför dig där det redogörs i detalj för varje avsnitt för du kan inte ha sådär bra minne Skrattande
    Men jo, han har fått bra djup.
    jag mins väldigt bra sådant jag ser.. långt över medel på synminnes testet
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-10 21:11:04 följande:
    jag mins väldigt bra sådant jag ser.. långt över medel på synminnes testet
    Jag tror jag har fått nån form av åldersrelaterad närminnesförlust för jag minns fan knappt var jag bor längre. Eller så kan det vara stress. I vanliga fall är jag inte bra på detaljer annars heller men numera glömmer jag fan allt Förvånad
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-11 12:04:00 följande:
    Jag tror jag har fått nån form av åldersrelaterad närminnesförlust för jag minns fan knappt var jag bor längre. Eller så kan det vara stress. I vanliga fall är jag inte bra på detaljer annars heller men numera glömmer jag fan allt Förvånad
    jag har dåligt närminne och lokalsinne ås det du skriver stämme rpå mig också fast jag ahr extremt bra bildminne så jagkan se avsnitten i huvudet och minnas ganska bra vad som hänt
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-11 12:09:44 följande:
    jag har dåligt närminne och lokalsinne ås det du skriver stämme rpå mig också fast jag ahr extremt bra bildminne så jagkan se avsnitten i huvudet och minnas ganska bra vad som hänt
    Vore bra med sånt minne :)
    Hädanefter får vi alltså lita på allt du säger när det gäller vem i SoA som sagt vad till vem, för du minns allt Flört
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-11 12:20:09 följande:
    Vore bra med sånt minne :)
    Hädanefter får vi alltså lita på allt du säger när det gäller vem i SoA som sagt vad till vem, för du minns allt Flört
    haha näää, vill ni vara helt hundra får ni nog dubbelkolla mig ibland
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-11 12:21:17 följande:
    haha näää, vill ni vara helt hundra får ni nog dubbelkolla mig ibland
    Helt klart!

Opie springer annars omkring och leker Aragorn med håret sitt. Han borde nog ha det i stram knut + mössan på, med utslaget hår ger han inte så seriöst intryck direkt... Skrattande Chibs har däremot äntligen klippt sig, det var på tiden.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-11 20:46:30 följande:
    Helt klart!

Opie springer annars omkring och leker Aragorn med håret sitt. Han borde nog ha det i stram knut + mössan på, med utslaget hår ger han inte så seriöst intryck direkt... Skrattande Chibs har däremot äntligen klippt sig, det var på tiden.
    tycker chibs har alldeles för liten roll just nu
  • Kia o busan

Nu är nästa avsnitt hemma så nu ska det tittas (om sonen går med på det)

mamma till älskade Leia och Rasmus
  • varfördåför

och jag får vänta och vänta på nästa avsnitt :-S