• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    Mamma SL skrev 2012-07-21 22:39:20 följande:www.familjeliv.se/Forum-25-156/m59080720.html#replyformanchorGlad
    När säsongen börjar måste jag lämna den här tråden. Maken tycker att vi ska vänta till avsnitten kommer ut med text, blä. Men jag vill ju se det tillsammans med honom, det är den enda serien han gillar.
    Meh! Du kan ju se dem först själv och sedan igen med honom. Dessutom finns det textade versioner på nätet också, man måste ju oftast vänta ett par dagar men sedan brukar det finnas. Så då kan du bara hålla dig ifrån tråden ett par dagar efter varje avsnitt och sedan dyka upp igen
  • Mamma SL
    Passionsfrukt skrev 2012-07-22 10:03:00 följande:
    Meh! Du kan ju se dem först själv och sedan igen med honom. Dessutom finns det textade versioner på nätet också, man måste ju oftast vänta ett par dagar men sedan brukar det finnas. Så då kan du bara hålla dig ifrån tråden ett par dagar efter varje avsnitt och sedan dyka upp igen
    Jag tycker ofta att det tar ganska lång tid innan de textade versionerna dyker upp. Om jag har sett det i förväg tycker han att det är tråkigt och vill inte titta alls.
  • Passionsfrukt
    Mamma SL skrev 2012-07-22 11:06:40 följande:
    Jag tycker ofta att det tar ganska lång tid innan de textade versionerna dyker upp. Om jag har sett det i förväg tycker han att det är tråkigt och vill inte titta alls.
    Jag hade för mig att det bara var en dag eller två. Menmen, jag kollar ju utan text så jag har nog ingen koll på det där! Vad tråkig din man är Flört Fast iofs förstår jag honom, de mumlar ju en hel massa i denhär serien så ibland vore subtitles riktigt bra att ha för att man ska förstå vad sjutton de talar om!
  • aidj

det brukar bara dröja ung en dag innan det kommer med text

*suck*
  • Mamma SL
    aidj skrev 2012-07-22 21:20:52 följande:
    det brukar bara dröja ung en dag innan det kommer med text
    Underbart att höra:)

• sasty

Idag idag idag :)

Självklart har mannen med sig datan på jobbresan :/