Maskrosa skrev 2011-05-31 10:34:49 följande:
Hej å hå.
Nu har morgonillamåendet kommit. Ysch, det kunde gärna hållt sig borta. Har ju haft det på dagarna till och från och vid lukter och sådant men inte som det var igår morse, fy!
Vart inte lätt att häva det igår. Men idag hade jag bunkrat upp med kex vid sängen så knaprade i mig det innan jag klev upp. Antingen så funkade utmärkt eller så vart det bra idag ändå. Men skönt att slippa det i alla fall! =) Dock tycker jag det är svårt att få i sig någon bra frukost! Bara tanken på vettig frukost får det att vända sig i magen. Men men, bättre med en ljus fralla än ingenting det klart. Hoppas de vänder snart.
Men nåt positivt verkar jag ha att komma med också, den värsta tröttheten verkar ha lagt sig, woho! Hoppas verkligen att det inte bara är tillfälligt för det är väldans skönt att inte vara dötrött hela tiden =)
Hur går det för er andra?
Mitt illamående har också fått full fräs! Jobbade 26 timmar i helgen, och när jag vaknade efter min rast så höll jag på att spy. Som tur är kom min underbara kollega som en räddare i nöden och bjöd mig på taco's ^^
Sen dess har jag varit illamående varje dag - no fun, men det är en bekräftelse på att nån lever där inne iallafall ^^
Min trötthet sitter fortf i, kan inte hålla mig vaken på kvällarna alls. Jag bara somnar hur mycket jag än vill vara vaken. Frukost går okej. Brukar äta en yogurt, ta en dusch sedan äta mer ordentligt. Det funkar faktiskt :)
Är dock sjukt törstig också och dricker mer, men vet att även detta kan vara vanligt. Och nyser som bara den, och är täppt i näsan, någon mer?
Skönt för dig att tröttheten är borta, hoppas det håller i sig ^^ Min bröst har blivit riktigt stora nu O.o & har grymt svullen mage, ser nästan ut som en liten babykula redan. Gick in i vecka 7 igår :) Så är 6+1 idag!