• Här och nu

Är kungens fritid hans privatsak?

Fler än jag som tycker det mest verkar va folk som är sysslolösa, som stirrar upp sig över huruvida han gått på den o den klubben? Jag anser att han gör vad han vill på sin fritid om det sker i samförstånd med hans fru. Många verkar ha missat att människor; flest män kanske; inte tittar på porr för att sexlivet är dåligt? Skulle inte uppskatta om min man gick på porrklubb o TITTADE utan att jag visste det, men tog han upp det skulle jag inte förbjuda det. Vad har ev. porrklubbsbesök med förmågan att va statschef att göra? Ja, ös på med åsikter!

• Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?
  • luna1

Förövrigt är han ju så dillig så han var väl inte ens medveten om att det var en svartklubb han gick på, han vet ju inte ens vilken stad han befinner sig i 

• Här och nu
    luna1 skrev 2011-06-10 14:51:05 följande:
    Förövrigt är han ju så dillig så han var väl inte ens medveten om att det var en svartklubb han gick på, han vet ju inte ens vilken stad han befinner sig i 

Och du gör aldrig några misstag?
  • Ginevra
    Här och nu skrev 2011-06-10 14:43:46 följande:
    På vilket vis skadar han Sverige?
    Se inlägg 152.
  • luna1
    Här och nu skrev 2011-06-10 14:51:58 följande:
    Och du gör aldrig några misstag?
    Det var ett skämt, duh... 
  • Ginevra
    Proppen81 skrev 2011-06-10 14:47:09 följande:
    "Den svenska synden" var väl etablerad redan innan kungen gick på stripp/porrklubb... tror inte att det gör någon större skillnad att han visar att även han är en människa - precis som alla andra.
    Det är egentligen inte att han varit på stripp- och porrklubb som jag främst kritiserar, utan beblandningen med tungt kriminella personer (Milan Sevo och Mille Markovic).
  • Proppen81
    Ginevra skrev 2011-06-10 14:58:57 följande:
    Det är egentligen inte att han varit på stripp- och porrklubb som jag främst kritiserar, utan beblandningen med tungt kriminella personer (Milan Sevo och Mille Markovic).
    Jag kan hålla med om att beblanda sig med dessa personer inte är det bästa han kunnat gjort.. jag har inte läst allt som stått då jag är rätt så less på att allt förstoras gånger 15 o folk förfasar sig över det hela. Jag skulle inte alls bli förvånad om vår något virrige konung gick på dessa ställen utan att ha en aning om vilka det var han umgicks med. Sen att han sk vän tog kontakt med dem för att stoppa innehållet till boken - det är ju inte kungens fel... det visar bara att kungens sk vänner kanske inte har allt vett kvar i skallen.
  • Här och nu
    Ginevra skrev 2011-06-10 14:56:16 följande:
    Se inlägg 152.
    Det skadar i så fall honom själv o det kan andra skita i.
  • Kimona

Alltså det är ju skattepengarna han roar sig med isf. Han kanske skulle tjäna egna pengar till sina nöjen? Kungen på McDonald's kanske? Hade varit intressant :P

• vivi85

Han får väl göra vad han vill... Han är väl en vanlig människ..

• Här och nu
    Kimona skrev 2011-06-10 15:37:10 följande:
    Alltså det är ju skattepengarna han roar sig med isf. Han kanske skulle tjäna egna pengar till sina nöjen? Kungen på McDonald's kanske? Hade varit intressant :P
    Får bidragstagare gå på McDonalds?
Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?