• Här och nu

Är kungens fritid hans privatsak?

Fler än jag som tycker det mest verkar va folk som är sysslolösa, som stirrar upp sig över huruvida han gått på den o den klubben? Jag anser att han gör vad han vill på sin fritid om det sker i samförstånd med hans fru. Många verkar ha missat att människor; flest män kanske; inte tittar på porr för att sexlivet är dåligt? Skulle inte uppskatta om min man gick på porrklubb o TITTADE utan att jag visste det, men tog han upp det skulle jag inte förbjuda det. Vad har ev. porrklubbsbesök med förmågan att va statschef att göra? Ja, ös på med åsikter!

• Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?
  • Här och nu
    Startrooper skrev 2011-06-10 21:45:20 följande:
    Inlägg 191; Är man staschef så finns det saker man inte ska göra. Som att umgås med kriminella. Som att gå på porrklubb. (Jag är säker på att man kan skicka nån att köpa porrfilmer om man som STATSCHEF inte vill ladda ner olagligt) Listan kan göras lång.
    Var STÅR det?
  • suzzit
    Startrooper skrev 2011-06-10 21:54:16 följande:
    För att förtydliga; jag är så långt ifrån en royalist man kan komma. Jag tycker det är helt sjukt att man i ett modernt land har en "kung och drottning". Men jag anser att om man har extra fördelar pg.a sin s.k titel, ja då har man fan extra skyldigheter också!
    Detta tycker jag också. 
  • Startrooper

Här och nu, vaddå var står det? Det är väl självklarheter när man är överhuvud för ett land? Förstår du verkligen inte detta?

• Här och nu
    Startrooper skrev 2011-06-10 23:00:48 följande:
    Här och nu, vaddå var står det? Det är väl självklarheter när man är överhuvud för ett land? Förstår du verkligen inte detta?
    Alla som har uppdrag eller jobb har en arbetsbeskrivning, så även kungen. Väntar ff på den.
  • Polly S
    Här och nu skrev 2011-06-10 23:08:18 följande:
    Alla som har uppdrag eller jobb har en arbetsbeskrivning, så även kungen. Väntar ff på den.
    om du säger att han har en (alla har det) kan du ju visa den?
  • suzzit

Kungen får ju egentligen göra vad han vill, men är det lämpligt i alla lägen? Jag menar vi lever i modern tid och om vi hade velat så hade vi säkert kunnat se till att avskaffa statschef.

• Startrooper

Please här och nu, du är ju en så kapabel person. Kan inte du ta fram kungens arbetsbeskrivning?

• Mikesh

Han är en människa :) han ska få va på så många porr klubbar han bara vill utan att någon ska säga något :)

• luna1

Han får väl ha ett privatliv precis som alla andra människor i landet 

Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?