• Här och nu

Är kungens fritid hans privatsak?

Fler än jag som tycker det mest verkar va folk som är sysslolösa, som stirrar upp sig över huruvida han gått på den o den klubben? Jag anser att han gör vad han vill på sin fritid om det sker i samförstånd med hans fru. Många verkar ha missat att människor; flest män kanske; inte tittar på porr för att sexlivet är dåligt? Skulle inte uppskatta om min man gick på porrklubb o TITTADE utan att jag visste det, men tog han upp det skulle jag inte förbjuda det. Vad har ev. porrklubbsbesök med förmågan att va statschef att göra? Ja, ös på med åsikter!

• Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?
  • Här och nu
    Muminstjej skrev 2011-06-10 21:16:46 följande:
    Inga som helst, men jag TROR han ljuger.
    Då är det jävligt viktigt att skriva att man TROR o inte ATT han gör det.
  • Här och nu
    Muminstjej skrev 2011-06-10 21:20:00 följande:
    Men man kan väl inte direkt jämnföra kungen med vilken svensson som helst? Det är väl ändå liiiite skillnad?
    På vilket sätt?
  • Startrooper

Bestämmer vad? Att en statschef inte ska skita i det blå skåpet? Ja du, sunt förnuft kanske?

• Muminstjej
    Här och nu skrev 2011-06-10 21:20:03 följande:
    Då är det jävligt viktigt att skriva att man TROR o inte ATT han gör det.
    Whatever...
  • Muminstjej
    Här och nu skrev 2011-06-10 21:20:26 följande:
    På vilket sätt?
    Öh, är inte det ganska uppenbart? Tycker inte jag behöver förklara det för dig.
  • Startrooper

Alltså Ts, om du inte förstår varför en statchef har liiite mer krav på sig än typ du eller din granne, så är denna tråd rätt så meningslös.

• Muminstjej
    Startrooper skrev 2011-06-10 21:28:06 följande:
    Alltså Ts, om du inte förstår varför en statchef har liiite mer krav på sig än typ du eller din granne, så är denna tråd rätt så meningslös.
  • Här och nu
    Startrooper skrev 2011-06-10 21:28:06 följande:
    Var står det att han har mer krav på sig? Räcker inte med vad folk tycker.
  • Här och nu
    Muminstjej skrev 2011-06-10 21:21:46 följande:
    Whatever...
    Du kan faktiskt åka dit om nån anmälerdet du skrev. O då menar jag inte anmäler som olämpligt inlägg.
  • Muminstjej
    Här och nu skrev 2011-06-10 21:31:29 följande:
    Var står det att han har mer krav på sig? Räcker inte med vad folk tycker.
    Men seriöst?
    Du postade inte denna tråd fel, den skulle kanske ha varit i sandlådan?
Svar på tråden Är kungens fritid hans privatsak?