• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Joppelina
    Anonym (nja) skrev 2011-06-06 21:41:47 följande:
    Jag skulle definitivt backa om min nya partner uppgav 34 sexpartners. Mer bakom pannbenet än så vill jag ha i mitt hem. Och i min säng.
    Skulle man ha mindre "bakom pannbenet" för att man har haft 34 partners? Tungan ute
  • Rakad Apa
    Joppelina skrev 2011-06-06 21:54:56 följande:
    Skulle man ha mindre "bakom pannbenet" för att man har haft 34 partners? Tungan ute
  • LucyStacy
    Joppelina skrev 2011-06-06 21:54:56 följande:
    Nä, men man har nog mer "framför pungen". Glad
  • enny signatur

Jag skulle inte reagera nämnvärt om jag fick veta att någon haft sex med 34 styckern. Däremot om det var något som det "sköts med eller motsatsen skulle jag reagera, men jag upplever det sällan så. 

11 år som det är för ts ger ju ca 3 per år, en var färde månad om man håller det ständigt.

För en partner bryr jag mig om varför den haft sex med många eller få. 32 stycken tycker ja gär många, men det spelar mig i sig ingen roll. Så det handlar för mig alltid om hur personen är och varför den valt som den gjort oavsett resultat.

• Anonym

Manshora skulle jag säga. Jag vill ha en oskyldig kille.

• Lena

Selfish gene: jag tycker över 365 på ett år är orimligt många.

• LucyStacy
    Anonym skrev 2011-06-06 22:01:03 följande:
    Manshora är man om man är en man och har tagit betalt för 6. Var någonstans står det att ts är en man och har tagit betalt för 6?
  • Selfish Geene
    Lena skrev 2011-06-06 22:01:51 följande:
    Selfish gene: jag tycker över 365 på ett år är orimligt många.
    går gränsenför rimlighet vid 1 om dan? Inte tidigare?
  • Scarlet 0007
    Hahahahaha!! Manshora crazy.
  • Rakad Apa
    Manshora? Jag är ju inte prostituerad...
Svar på tråden Är jag "äcklig"?