• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym

Jag är 27 och oskuld för att jag inte hittat nån jag vill ha sex med. Vad andra gör är upp till dem. Så länge de inte skadar andra =)

• Rakad Apa
    Anonym (nja) skrev 2011-06-06 22:30:57 följande:
    Japp. Varför har jag förklarat.
    Du har en tragisk människosyn, jag ger inte mycket för sexmoralister.
  • LucyStacy
    Anonym skrev 2011-06-06 22:36:25 följande:
    Jag gjorde en generalisering. Så ber om ursäkt om du tillhör den minoritet av killar som aldrig kallat en tjej hora.
    Jag tror det finns en majoritet av killar som aldrig har kallat en tjej hora.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym skrev 2011-06-06 22:36:25 följande:
    Jag gjorde en generalisering. Så ber om ursäkt om du tillhör den minoritet av killar som aldrig kallat en tjej hora.
    Skulle de vara i en minoritet?

Kanske om man räknar tonårspojkar men vuxna män? Det har jag aldrig upplevt.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Joppelina
    LucyStacy skrev 2011-06-06 22:41:04 följande:
    Jag tror det finns en majoritet av killar som aldrig har kallat en tjej hora.
  • Joppelina
    Anonym (nja) skrev 2011-06-06 22:30:57 följande:
    Japp. Varför har jag förklarat.
    Du har bara förklarat varför du inte tycker om det eller skulle "släppa in en i ditt hem".

Att generalisera huruvida människor har något innanför pannbenet eller inte är ju bara din åsikt och inte någon direkt sanning.  Eftersom du talar om människor du inte känner.
  • Red Hot Chili

Nej du är inte äcklig, däremot är det kanske lite väl många för att jag skulle tycka att det var ok.

• Kapten Röd

det är väl din ensak

jag har kompisar som slår dig....

vet inte om det är bra eller dåligt

men jag tror att jag skulle få ihopa hälften knappt på mina 45 levnadsår

• Anonym

Jag kommer upp i samma antal som ts om jag har sex med 3 per år tills jag uppnått samm aålder som henne. Jag följer alltså samma "skala" fast jag började dock 3 år tidigare. så ok, jag ligger 12 (13 faktiskt) "efter". 
    Jag ser inget rpoblem i antalet, det är som det är, inget jag försöker maximera eller minimera. Jag har diskuterat det med en del folk, mest killar, de verkar tycka de tär mycket men int emer än så. Samtiliga har haft mindre. En tyckte att han aldrig skulle vilja vara tillsamans med mig (skitsnack säger jag eftersom han stött rätt bra på mig).
    Hur många man haft sex med kan säga något om en, eller så gör det inte det. Varför det skulle vara dåligt med många ser jag har flera grunder. en är att det kan visa att man inte haft vidare långa relationer, dvs man kansk einte fungerar så bra i realtioner. En annan är att man kanske inte är så seriös utan just vill "ha kul". En annan är risken för sjukdomar (som man dock kan tabort med kondom till större del). 

Jag frågar inte mina partners i första läget men bruakr gilla senare att veta. 

• Omorfia

Tycker inte att det är äckligt att ha haft sex med många personer. Tycker iofs inte att det är särskilt attraktivt heller.

Svar på tråden Är jag "äcklig"?