• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Päronsylt
    festia skrev 2011-06-07 01:07:19 följande:
    ?
  • festia

Fan vad trött jag blir på folk som anser det vara okej att lägga sig i andras sexliv. Det påminner om ens tonårsår när det var helt okej att gå runt och kalla folk hora och slampa. Har vi inte kommit längre 2011? Vill vi verkligen ha ett samhälle där det är socialt accepterat att döma andra pga dennes sexliv? Är det det här synsättet en del vill föra vidare till sina barn?

FoxMulder: vad är skillnaden? Du kanske anser att kvinnor ska vara dygdfulla och män ska sprida sin säd?

• Anonym (tjej)

Nej du är inte äcklig men jag hade nog inte velat ha ett förhållande med dig. Sen så är jag inte den som har ons, inte ännu iaf.

Själv är jag 33 och har haft 2,5 sexpartners (ja den första var en ren katastrof så det kan vi knappt räkna Flört). Sen har jag haft ett ganska långt förhållande bakom mig. Nu är jag singel och hoppas att jag iaf kommer upp i 4 under min livstid.

• Rakad Apa
    Päronsylt skrev 2011-06-07 01:11:16 följande:
    ?
    Tradikomedi gjorde "tummen upp" till ditt inlägg Eller missade du det?
  • festia
    Päronsylt skrev 2011-06-07 01:11:16 följande:
    ?
    Det var en tummen upp (om du kollar på ikonen)
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 01:10:38 följande:
    Knulla och må gott! Är man hungrig äter man - är man kåt knullar man!

Vissa vill knulla med flera samtidigt, andra vill kissa på varandra, en del har analsex medans en del bara vill göra missionären... En del tycker det är hett att kolla p-rulle samtidigt - en del gör egna! 

Vad är det som är fel så länge dom inblandade trivs?? Varför skulle det vara äckligt med många partners? Finns folk som är yngre än dig som haft 60-70 st och jag fattar inte hur dom hunnit med alla men dom var väl kåt och gjorde något åt det!
    Du är en vis kvinna fröken Westergren
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 01:14:38 följande:
    Du är en vis kvinna fröken Westergren
    Oh I know! 
  • Anonym (Tycker jag inte,)

Enn helt normal siffra för din ålder vet jag inte?!!

Man har väl sex med vilka man vill och hur många man vill, inte mer med dett. 

Därimot skulle JAG känna mig äklig om jag hadde legat med så många olicka faktiskt men det är jag det, alla gör som dem vill!!!

• Rakad Apa
    Anonym (tjej) skrev 2011-06-07 01:13:39 följande:
    Nej du är inte äcklig men jag hade nog inte velat ha ett förhållande med dig. Sen så är jag inte den som har ons, inte ännu iaf.

Själv är jag 33 och har haft 2,5 sexpartners (ja den första var en ren katastrof så det kan vi knappt räkna Flört). Sen har jag haft ett ganska långt förhållande bakom mig. Nu är jag singel och hoppas att jag iaf kommer upp i 4 under min livstid.
    Hehe, 2,5 Lite kul att du räknar den första som en halv!
    Antar att du är en av de som anser att sex och kärlek är samma sak?
  • Päronsylt

Sorry hörrni, jag missade precis tummen. :) Trodde att du hade något på hjäärtat men glömde skriva det. :p

Svar på tråden Är jag "äcklig"?