• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • JuliaåRonjasmammis

Hahaha, jag är helt fascinerad över att det faktiskt finns folk som röstar Ja! 

Hur kan man vara äcklig bara pga antalet sexpartners?  

Don't mess with my integrity!
  • Kya

Ne, det är ju det förgågna. skulle du däremot haft så många partners under tiden vi varit tillsammans så hade du varit ett äckel. minst sagt.

F och L, mina stjärnor :)
  • Rakad Apa
    Lena skrev 2011-06-06 20:56:25 följande:
    Nej men jag skulle tycka det var många. 1-2 per år sen debuten känns rimligt.
    1-2? Känns väldigt lite om man är singel. Har varit med 8 st sen det tog slut mellan mig och exet, dvs 1 per månad.
    Bedhead skrev 2011-06-06 21:02:25 följande:
    Om du inte duschat emellan dem hade du varit lite äcklig.
    Haha, duschar daligen så det är lugnt
    Selfish Geene skrev 2011-06-06 21:06:37 följande:
    34 stycken samtidigt, det skulle vara en imponerande siffra
    Sant! Verkar ganska komplicerat att genomföra det Cool
  • Rakad Apa
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-06-06 21:13:11 följande:
    Hahaha, jag är helt fascinerad över att det faktiskt finns folk som röstar Ja! 

Hur kan man vara äcklig bara pga antalet sexpartners?  
    Det undrar jag med, förstår inte det resonemanget Obestämd
  • Anonym (1 person)

jag har bara haft sex med min man och är 25 år, skulle inte säga äcklig men jag tycker det låter mycket och kanske lite destruktivt?

• Anonym

oj jag hade ett långt förhållande tills jag va 18 hade bara haft han sen hade jag sex med 18 st innan jag träffade min man vid ålder 20 sen har jag bara haft han i 6 härliga år..

• Selfish Geene
    Rakad Apa skrev 2011-06-06 21:15:22 följande:
    Selfish Geene skrev 2011-06-06 21:06:37 följande:
    34 stycken samtidigt, det skulle vara en imponerande siffra
    Sant! Verkar ganska komplicerat att genomföra det Cool
    Jag tänker mig varannan kille varannan tjej, eller 34 killar i ett sorts tåg där den första "vagnen" hrm   krokar i den sista....

Men det skulle vara ett konststycke att genomföra även om Pfizer skulle sponsra..
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Nej, givetvis är du inte äcklig. Sexualmoralism på hög nivå det där.

Lena skrev 2011-06-06 20:56:25 följande:
    Nej men jag skulle tycka det var många. 1-2 per år sen debuten känns rimligt.
    1-2 per år låter ganska lite faktiskt.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Selfish Geene
    Selfish Geene skrev 2011-06-06 21:20:57 följande:
    Jag tänker mig varannan kille varannan tjej, eller 34 killar i ett sorts tåg där den första "vagnen" hrm   krokar i den sista....

Men det skulle vara ett konststycke att genomföra även om Pfizer skulle sponsra..
    nej, vänta! Det skulle ju inte alls funka med varannan damernas!!
    34 killar måste det bli 
Svar på tråden Är jag "äcklig"?