• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (1 person) skrev 2011-06-06 21:18:38 följande:
    jag har bara haft sex med min man och är 25 år, skulle inte säga äcklig men jag tycker det låter mycket och kanske lite destruktivt?
    På vilket sätt är det destruktivt?
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Kya
    jag har bara haft sex med min man och är 25 år, skulle inte säga äcklig men jag tycker det låter mycket och kanske lite destruktivt?

varför då? så länge man skyddar sig finns det väl inget destruktivt i engångsligg?

F och L, mina stjärnor :)
  • Isalel

Äcklig tycker jag inte, men det är betydligt fler än mig och känns därför som väldigt många, men det är säkert helt normalt, jag har bara haft 2 riktigt långa förhållanden och inte varit så mycket singel däremellan så det är inte så konstigt att mitt tal är mycket mindre än ditt :)

• Moniqe1979

absolut inte ÄCKLIGT men lite fler än jag skulle velat hinna med på den tiden...  Hur många min partner/blivande partner haft innan ä ointresant så länge han lämnar dem i det förflutna...

• Moniqe1979
    Selfish Geene skrev 2011-06-06 21:22:03 följande:
    nej, vänta! Det skulle ju inte alls funka med varannan damernas!!
    34 killar måste det bli 
    "Lyckliga äro de homosexuella ty de kan knulla i ring" Ordspråk som var aktuellt när jag gick gymnasiet....
  • Anonym (experience)

Av hänsyn till mina anhöriga som eventuellt kan läsa den här tråden och andra jag känner som skulle t illa vid sig är jag nu anonym jag har haft sex med 52st, det bara blev så. Tycker inte att TS är äcklig, låt var och en bli lycklig på sitt eget sätt. Trivs du med ditt liv så skit i vad andra tyckerGlad.
    Kan tillägga att min man vet om detta och han tycker iallafall inte att jag är äcklig på något sätt, vi har varit tillsammans i 7 år. 

• LucyStacy

Du kan säga till dom att dom är äckliga om dom inte slänger bananskalet i soptunnan istället för på golvet.

• Rakad Apa
    Varför skulle det vara destruktivt? Jag mår ju bra av att ha sex.
  • Anonym (evelina)

Tycker nog inte 34 är en "vanlig" siffra när man är 28 men skulle inte tycka något speciellt om en vän sa att det var så många hon haft sex med.

• Queenie70

Tycker inte det låter som en särskilt hög siffra...Om man börjar komma upp i 100 talet i den åldern så skulle jag väl börja fundera lite däremot.

Svar på tråden Är jag "äcklig"?