• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    Päronsylt skrev 2011-06-07 01:21:44 följande:
    fan vad tråkigt vi singlar hade haft det då. :p
    Som fan! Förvånad
  • annawestergren

They see me rollin'
    They're hatin'
    Patrollin'
    They're tryin' to catch me ridin' dirty

• Päronsylt
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 01:28:09 följande:
    Som fan! Förvånad

men jag får nog säga att du varit rätt lugn trots allt :o

jag blev av med oskulden som 21 åring och hade ett förhållande på tre år.. men efter det så har jag hunnot med mina erövringar. ;) det var värre det. :p

• Anonym (tjej)
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 01:17:17 följande:
    Hehe, 2,5 Lite kul att du räknar den första som en halv!
    Antar att du är en av de som anser att sex och kärlek är samma sak?
    Både ja och nej. Var väldigt ung när jag träffade min första kille (inte halvan utan killen efter) och därefter träffade jag mannen som jag gifte mig med, så jag var aldrig singel på riktigt däremellan.

Nu är jag skild sedan ett tag tillbaka men har inte tid att träffa någon, varken för sex eller förhållande Obestämd. Allt annat måste göras, men vem vet jag kanske haffar någon för ett ONS i sommar när barnen är hos sin pappa Flört.

Det var det jag menade med att jag hoppas kunna komma upp i fyra, alltså få tiden att räcka till för att träffa någon.
  • annawestergren
    Päronsylt skrev 2011-06-07 01:29:52 följande:

men jag får nog säga att du varit rätt lugn trots allt :o

jag blev av med oskulden som 21 åring och hade ett förhållande på tre år.. men efter det så har jag hunnot med mina erövringar. ;) det var värre det. :p

Hahha äh jag var oskuld när jag träffade barnens pappa, levde ihop i sex år sen när jag drog så var det första jag gjorde att ragga upp första bästa bara för att se hur det var att ligga med någon annan hahahahhaha! Har nog hunnit med en del, men jag är pryyyyyd vetttu och skulle aaaldrg erkänna den exakta summan!
  • festia
    Päronsylt skrev 2011-06-07 01:23:25 följande:
    vad sjutton, fyra i månaden är väl lagom? en ny varje lördag? ;)
    Fast om man gillar att festa mycket så kan man nog lägga till varje onsdag och fredag också!
  • annawestergren
    festia skrev 2011-06-07 01:32:35 följande:
    Fast om man gillar att festa mycket så kan man nog lägga till varje onsdag och fredag också!
    Aaahahaha! Why not!
  • Päronsylt
    annawestergren skrev 2011-06-07 01:32:03 följande:
    Hahha äh jag var oskuld när jag träffade barnens pappa, levde ihop i sex år sen när jag drog så var det första jag gjorde att ragga upp första bästa bara för att se hur det var att ligga med någon annan hahahahhaha! Har nog hunnit med en del, men jag är pryyyyyd vetttu och skulle aaaldrg erkänna den exakta summan!
    Hahaha, man kommer ingenstans med att vara pryd vet du väl? :p Rakt på sak ska det vara. "Ska vi gå hem och knulla?" Så är det klappat och klart.. Oftast. :p
  • Päronsylt
    festia skrev 2011-06-07 01:32:35 följande:
    Hahaha.. Jag har blivit för gammal för det där.. Mår så jäkla kass dagen efter nu för tiden. :p
  • annawestergren
    Päronsylt skrev 2011-06-07 01:34:38 följande:
    Hahaha, man kommer ingenstans med att vara pryd vet du väl? :p Rakt på sak ska det vara. "Ska vi gå hem och knulla?" Så är det klappat och klart.. Oftast. :p
    Jag gjorde faktiskt den en gång, hahahah fan vilken besvikelse... går fram till den största killen på stället med flest tatueringar och såg redigt hård ut - jag tänkte att det kunde vara kul att leka lite... hahaha när vi kom hem till honom så var det tyvärr den minsta jag sett, så jag gick hahaha! Jag reste på mig när han dragit ner byxorna och gick... "det här funkar inte sorry" hahaha fan vad elakt!!!! 
Svar på tråden Är jag "äcklig"?