• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    Anonym skrev 2011-06-06 23:35:22 följande:
    Jag kommer upp i samma antal som ts om jag har sex med 3 per år tills jag uppnått samm aålder som henne.
    Haha, henne?? Senast jag kollade efter så var jag en kille!
  • Sannive

Å ena sidan nej, du får göra vad du vill med ditt sexliv, det är ditt sexliv men jag skulle rygga tillbaka om någon jag var lite intresserad av berättade att denne vid 28 års ålder hade haft, i mina ögon sett, så många sexpartners som du skriver att du.

• Anonym (chockad)

När jag var typ 25 blev jag helt chockad och mållös när en kursare berättade för mig att hon var oskuld. Hon var typ i samma ålder.
    Idag önskar jag att jag hade varit lite mer tolerant, alla för göra som dom vill, och det är inte dåligt att var oskuld, och inte att ha mer erfarenhet.
    Men ett hett tips är att inte berätta om hur många du har haft. Det är inte fel, om dom nu är 100, men ingen har med det ätt göra förutom du själv.

• Anonym (Sofia)

det beror lite på, jag är mellan 25-30 år, haft sex med 6 partners, och vad anser jag om mig själv? jo jag är som en jäkla oskuld rent ut sagt, så jag föredrar nog en partner med lite fler partners än mig själv, någon som är lite berest, men samtidigt får det inte vara för många och du är väl i gränsen av vad jag anser är för många, men sedan beror det på hur din situation ser ut för övrigt, har du haft många långa förhållande?

Nähä en del one night stand? ja men då är det ju ok, då blir det ju ett gäng... ja du förstår nog vad jag menar???

Men är du äcklig? nä.. men hoppas du testar dig emellanåt ;)

• FoxMulder

Om du är en kvinna, Ja

Om du är en man, Nej

• festia

Det enda jag reagerar negativt på när jag läser trådstarten är att en annan VUXEN människa kallade dig äcklig. Det är så jävla respektlöst.

Nej, jag hade inte blivit äcklad om jag träffade en kille som hade haft många sexpartners. Jag hade förmodligen inte ens reflekterat över det.

• Päronsylt

Jag ser det som något positivt. Tänk vad mycket erfarenhet och vad mycket (förhoppningsvis) bra sex vi haft. :)

Jag är lika gammal och har varit med ca 30 stycken. Har inte ens koll på antalet. Haha, det kanske är lite värre. :p

Gör som du vill. Det är det bästa. :)

• Rakad Apa
    FoxMulder skrev 2011-06-07 00:54:51 följande:

Om du är en kvinna, Ja

Om du är en man, Nej

Hur menar du nu? Varför skulle det vara "äckligt" om jag hade varit en kvinna?
    festia skrev 2011-06-07 01:02:47 följande:

Det enda jag reagerar negativt på när jag läser trådstarten är att en annan VUXEN människa kallade dig äcklig. Det är så jävla respektlöst.

Nej, jag hade inte blivit äcklad om jag träffade en kille som hade haft många sexpartners. Jag hade förmodligen inte ens reflekterat över det.

Ja, jag blev jävligt sur kan jag lova! Obestämd
  • festia
    Päronsylt skrev 2011-06-07 01:03:40 följande:

Jag ser det som något positivt. Tänk vad mycket erfarenhet och vad mycket (förhoppningsvis) bra sex vi haft. :)

Jag är lika gammal och har varit med ca 30 stycken. Har inte ens koll på antalet. Haha, det kanske är lite värre. :p

Gör som du vill. Det är det bästa. :)

• annawestergren

Knulla och må gott! Är man hungrig äter man - är man kåt knullar man!

Vissa vill knulla med flera samtidigt, andra vill kissa på varandra, en del har analsex medans en del bara vill göra missionären... En del tycker det är hett att kolla p-rulle samtidigt - en del gör egna! 

Vad är det som är fel så länge dom inblandade trivs?? Varför skulle det vara äckligt med många partners? Finns folk som är yngre än dig som haft 60-70 st och jag fattar inte hur dom hunnit med alla men dom var väl kåt och gjorde något åt det!

Svar på tråden Är jag "äcklig"?