• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-07 01:13:20 följande:
    Fan vad trött jag blir på folk som anser det vara okej att lägga sig i andras sexliv. Det påminner om ens tonårsår när det var helt okej att gå runt och kalla folk hora och slampa. Har vi inte kommit längre 2011? Vill vi verkligen ha ett samhälle där det är socialt accepterat att döma andra pga dennes sexliv? Är det det här synsättet en del vill föra vidare till sina barn?
    Man tycker ju att folk borde veta bättre. Enligt vissa så ska man ju tydligen vara munk eller nunna när man är singel.
  • Rakad Apa
    Anonym (tjej) skrev 2011-06-07 01:13:39 följande:
    Nej du är inte äcklig men jag hade nog inte velat ha ett förhållande med dig.
    Din förlust
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 01:19:12 följande:
    Man tycker ju att folk borde veta bättre. Enligt vissa så ska man ju tydligen vara munk eller nunna när man är singel.
    Haha aaaldrig, det är ju då man ska leva!!
  • festia

Förresten så förstår jag inte riktigt varför man ska bry sig om hur många personer ens blivande partner/dejt/whatever har haft sex med? Tror ni att han/hon inte klarar av att hålla könet i styr bara för att han/hon har haft sex med (enligt er) för många?

Vart går förresten gränsen? Och under hur många år? Ponera att ts blev av med oskulden vid 15 års ålder. Utslaget på 13 år låter inte 34 partners så mycket.

• Päronsylt
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 01:19:12 följande:
    fan vad tråkigt vi singlar hade haft det då. :p
  • Päronsylt
    festia skrev 2011-06-07 01:21:21 följande:
    Förresten så förstår jag inte riktigt varför man ska bry sig om hur många personer ens blivande partner/dejt/whatever har haft sex med? Tror ni att han/hon inte klarar av att hålla könet i styr bara för att han/hon har haft sex med (enligt er) för många?

Vart går förresten gränsen? Och under hur många år? Ponera att ts blev av med oskulden vid 15 års ålder. Utslaget på 13 år låter inte 34 partners så mycket.
    vad sjutton, fyra i månaden är väl lagom? en ny varje lördag? ;)
  • annawestergren
    Päronsylt skrev 2011-06-07 01:23:25 följande:
    vad sjutton, fyra i månaden är väl lagom? en ny varje lördag? ;)
    Aaaahahahahahahahhahahaaa! Niiiice <3
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 01:20:27 följande:
    Haha aaaldrig, det är ju då man ska leva!!
    Exakt! Man ska ju njuta av vad livet har att erbjuda Cool
  • Päronsylt
    annawestergren skrev 2011-06-07 01:24:04 följande:
    Aaaahahahahahahahhahahaaa! Niiiice <3
    Jag menart. ;)
  • Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-07 01:21:21 följande:
    Förresten så förstår jag inte riktigt varför man ska bry sig om hur många personer ens blivande partner/dejt/whatever har haft sex med? Tror ni att han/hon inte klarar av att hålla könet i styr bara för att han/hon har haft sex med (enligt er) för många?

Jag var 17 när jag var med min första så det blir ju inte så många om man slår ut det på alla år
Svar på tråden Är jag "äcklig"?