• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    Päronsylt skrev 2011-06-07 01:44:04 följande:
    Det är för lite. Visa vad du går för nu människa! ;) *retas*
    Till mitt försvar så måste jag påpeka att några veckor efter att jag blev singel så fick jag hem 2 st brudar på samma gång!
  • Rakad Apa
    Anonym (tjej) skrev 2011-06-07 01:44:09 följande:
    I know, tragiskt liv! Skäms
    Det löser sig ska du se! Tänk positivt!
  • festia
    annawestergren skrev 2011-06-07 01:46:06 följande:
    Jag har om jag ska erkänna gjort även detta, men jag har aldrig dragit hem en snubbe - never! Vill inte ha en massa kärlekskranka karlar springande på min dörr... Däremot var vi på kryssning på jobbet och jag var nybliven singel (jag brukar bli lite extra bekräftelsetorsk just då) så slet jag tag i en jobbarkompis och sa att jag skule lägga mig en jag var för full för att gå själv eeh, sa att han måste hålla mig i handen... Sen började vi hångla och han var så tråkigt försiktig och skulle hålla på med en massa förspelstjafs - blä! Så jag sttällde mig på alla fyra på sängen och krvde att han satte på mig NU, haha tror jag chockade honom ganska mycket, han gjorde som jag sa men var så värdelös att jag bad han gå... Hahaha fy fan vilka jvla minnen som dyker upp... Varför skulle i dra upp såna här grejer! Fy på er!
    Haha ja, man har ju en del kassa ons bakom sig. Jag kommer ihåg en gång för flera år sedan när jag hade det mysigt med en kille. Helt plötsligt frågade han om han fick kissa på mig. Jag kom av mig lite där, men sa bestämt nej. Problemet var att han fortsatte tjata så det förstörde allt och jag gick hem. Typ så.
  • Päronsylt
    annawestergren skrev 2011-06-07 01:46:06 följande:
    Jag har om jag ska erkänna gjort även detta, men jag har aldrig dragit hem en snubbe - never! Vill inte ha en massa kärlekskranka karlar springande på min dörr... Däremot var vi på kryssning på jobbet och jag var nybliven singel (jag brukar bli lite extra bekräftelsetorsk just då) så slet jag tag i en jobbarkompis och sa att jag skule lägga mig en jag var för full för att gå själv eeh, sa att han måste hålla mig i handen... Sen började vi hångla och han var så tråkigt försiktig och skulle hålla på med en massa förspelstjafs - blä! Så jag sttällde mig på alla fyra på sängen och krvde att han satte på mig NU, haha tror jag chockade honom ganska mycket, han gjorde som jag sa men var så värdelös att jag bad han gå... Hahaha fy fan vilka jvla minnen som dyker upp... Varför skulle i dra upp såna här grejer! Fy på er!

Hahaha, sjukt vad mna kan bli frustrerad! Men han var väl blyg stackars. :p

Hahaha, skitroligt med gamla minnen juh! Jag sitter juh här och skrattar högt. :)

• astro

Inte ett dugg. Ditt antal sexpartners (eller någon annans för den delen) angår helt enkelt inte mig.

själv har jag haft en (jo, jag är från medeltiden och gifte mig direkt efter klosterskolan, helt riktigt) och det är jag helt nöjd med, men jag skulle bli rätt sur om någon för den skull kallade mig oerfaren, töntig, gammaldags eller något annat nedsättande. Jag gör väl som jag vill helt enkelt. 

• festia
    annawestergren skrev 2011-06-07 01:48:49 följande:
    Bertil 75, akta dig - spriiiing!
    Men det är ju det som är tjusningen, han har förmodligen rullator så då är det bara pang på!
  • Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-07 01:44:34 följande:
    Åh herregud, jag hade nog blivit helt desperat om jag var du och gått på första bästa, typ Bertil, 75...
    Haha, hett!! Bertil skulle väl bli överlycklig
  • Päronsylt
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 01:48:59 följande:
    Till mitt försvar så måste jag påpeka att några veckor efter att jag blev singel så fick jag hem 2 st brudar på samma gång!
    Hade du träningsvärk sedan? Det har jag haft efter mina trekanter.. Knappt kunnat gå. :p
  • Anonym (tjej)
    festia skrev 2011-06-07 01:44:34 följande:
    Åh herregud, jag hade nog blivit helt desperat om jag var du och gått på första bästa, typ Bertil, 75...
    Tack för tipset, då tar jag granne till helgen Kyss !
  • festia
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 01:50:57 följande:
    Haha, hett!! Bertil skulle väl bli överlycklig
    Mmm old man balls......
Svar på tråden Är jag "äcklig"?