• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Päronsylt
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 01:56:40 följande:
    Sant, men man vill ju inte riskera en örfil på krogen!!
    annawestergren skrev 2011-06-07 01:47:43 följande:
    Du har bergs en sån där black-book Har ett par killkompisar som körde hela alfabetet en sommar hahahah och skrev ner alla i en liten bok! Idioter!
    Nej då, haha. Black-book? Låter som att dina killkompisar har nånting dom måste bevisa för sig själva eller nåt. Cool Jag kommer inte ihåg namnen på vissa av mina erövringar, men jag kommer ihåg var och hur jag träffade dom.Kissa på dig? Haha, what???
    haha.. fegis. ;)
  • annawestergren
    Nej då, haha. Black-book? Låter som att dina killkompisar har nånting dom måste bevisa för sig själva eller nåt. Cool Jag kommer inte ihåg namnen på vissa av mina erövringar, men jag kommer ihåg var och hur jag träffade dom.

Haha nej det var fuckfest 2000, alla var tokiga och bara went nutz! (inte jag då förstås för då levde jag fortfarande i förneelse med pappan till mina barn) Men jag tror att ALLA hade minst en knssjukdom efter den sommaren hahhaa! Rätt åt dom!
  • Lenora

"Äcklad" är att ta i men för mig som inte gillar sex utan känslor inblandat hade jag nog behövt lite extra tid innan jag kunnat lita på min nya partner. 

• festia
    Sant, men man vill ju inte riskera en örfil på krogen!!
    annawestergren skrev 2011-06-07 01:47:43 följande:
    Du har bergs en sån där black-book Har ett par killkompisar som körde hela alfabetet en sommar hahahah och skrev ner alla i en liten bok! Idioter!
    Nej då, haha. Black-book? Låter som att dina killkompisar har nånting dom måste bevisa för sig själva eller nåt. Cool Jag kommer inte ihåg namnen på vissa av mina erövringar, men jag kommer ihåg var och hur jag träffade dom.Kissa på dig? Haha, what???

Ja, det var en lite udda fråga faktiskt.

Vad är era hemskaste sexminnen? Nåt värre än nån som vill kissa under akten?
  • Rakad Apa
    Päronsylt skrev 2011-06-07 01:51:29 följande:
    Hade du träningsvärk sedan? Det har jag haft efter mina trekanter.. Knappt kunnat gå. :p
    Nej, det gick rätt bra faktiskt. Dock var det sjuuukt trångt i sängen, jag har bara en 90 säng så med 3 stycken i sängen så blev det ganska osmidigt! Men det var en trevlig erfarenhet.
  • festia
    Lenora skrev 2011-06-07 01:59:05 följande:
    "Äcklad" är att ta i men för mig som inte gillar sex utan känslor inblandat hade jag nog behövt lite extra tid innan jag kunnat lita på min nya partner. 
    Fast varför då egentligen? vad är det som indikerar på att han skulle kunna vara otrogen bara för att han haft många partners?
  • Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-07 01:52:18 följande:
    Mmm old man balls......
    Haha,  Skrynklig gammal hängpung! Nice Tungan ute
    Undrar om gamla gubbar sprutar? Eller kommer det bara damm istället? Cool
    Usch! Nu fick jag jobbiga bilder i huvet, haha.
  • annawestergren
    festia skrev 2011-06-07 01:59:16 följande:
    Ja, det var en lite udda fråga faktiskt.

Vad är era hemskaste sexminnen? Nåt värre än nån som vill kissa under akten?
    Näe, jag har faktikt aldrig råkat ut för det... Som jag skrev tidigare så är jag av den pryda töntiga typen som gärna vill vara bara två om saken och så vidare... Mina minnen är mest när jag gjor bort mig haha som typ raggat på fel kille ungefär som dom jag berättat om... Sinnes!
  • Päronsylt
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 01:59:51 följande:
    Nej, det gick rätt bra faktiskt. Dock var det sjuuukt trångt i sängen, jag har bara en 90 säng så med 3 stycken i sängen så blev det ganska osmidigt! Men det var en trevlig erfarenhet.
    Haha, ingen soffa som funkat bättre? Eller varför inte golvet? ;)
  • Lenora
    festia skrev 2011-06-07 02:00:42 följande:
    Fast varför då egentligen? vad är det som indikerar på att han skulle kunna vara otrogen bara för att han haft många partners?
    Ingenting alls. Det handlar helt och hållet om mig och mina erfarenheter.

Jag hade inte ens nobbat en ny förälskelse bara för att den haft många sexuella förbindelser, men jag hade behövt lite längre tid för att se att jag inte var en i raden.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?