• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 02:01:43 följande:
    Haha,  Skrynklig gammal hängpung! Nice Tungan ute
    Undrar om gamla gubbar sprutar? Eller kommer det bara damm istället? Cool
    Usch! Nu fick jag jobbiga bilder i huvet, haha.
    Aaahahahaha yäck! Hahah sov gott hörru, lycka till att låta bli dessa våta drömmar om Bertil nu!
  • festia
    Lenora skrev 2011-06-07 02:02:48 följande:
    Ingenting alls. Det handlar helt och hållet om mig och mina erfarenheter.

Jag hade inte ens nobbat en ny förälskelse bara för att den haft många sexuella förbindelser, men jag hade behövt lite längre tid för att se att jag inte var en i raden.
    Då förstår jag hur du tänker.
  • festia
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 02:01:43 följande:
    Haha,  Skrynklig gammal hängpung! Nice Tungan ute
    Undrar om gamla gubbar sprutar? Eller kommer det bara damm istället? Cool
    Usch! Nu fick jag jobbiga bilder i huvet, haha.
    Men neeeeeeej! Fick rysningar i hela kroppen och det var INTE av välbehag......
  • Rakad Apa
    Päronsylt skrev 2011-06-07 02:02:34 följande:
    Haha, ingen soffa som funkat bättre? Eller varför inte golvet? ;)
    Har ingen soffa, förutom den i vårata gemensamma vardagsrum, bor kollektiv serru! Golvet verkar nästan mer oskönt. Gick ju rätt bra i sängen ändå, är ju ganska vig så det löste sig fiiint
  • Indigobarn

Nej, det tycker ag inte. Dock imponerad att du kommer ihåg alla, eller iaf vet vilken siffra!

• Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-07 01:59:16 följande:
    Vad är era hemskaste sexminnen? Nåt värre än nån som vill kissa under akten?
    Har inga hemska sexminnen direkt. Förutom när strängen på snoppen gick av, jävligt onice! :-O
  • Indigobarn

Haha! Helt fel smiley dock! Det gick av farten! :-P

• Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 02:03:35 följande:
    Aaahahahaha yäck! Hahah sov gott hörru, lycka till att låta bli dessa våta drömmar om Bertil nu!
    Haha, natti
  • Päronsylt
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 02:08:57 följande:
    Har ingen soffa, förutom den i vårata gemensamma vardagsrum, bor kollektiv serru! Golvet verkar nästan mer oskönt. Gick ju rätt bra i sängen ändå, är ju ganska vig så det löste sig fiiint

Haha, kunde du inte bjudit in fler då? ;)

Haha, himla tur att du är vig då. En annan börjar juh bli gammal. Stel som en pinne. :p

• Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-07 02:06:16 följande:
    Men neeeeeeej! Fick rysningar i hela kroppen och det var INTE av välbehag......
    HAHAHA, dissa inte stackars Bertil nu Nej, nu byter vi fan samtalsämne! Cool
Svar på tråden Är jag "äcklig"?