• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Här och nu
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-07 22:19:00 följande:
    Vilken tur för oss andra att det inte är du som bestämmer då :)
    Enda gången jag håller med religiösa.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (snart midsommar) skrev 2011-06-07 22:17:27 följande:
    Det är billigt att bjuda ut sin kropp till höger och vänster.
    Har du aldrig hört talas om en billig brud? vandringspokal?
    Det har jag hört talas om iallafall, och ett sånt rykte skulle
    då inte jag vilja ha.
    Men det är bara ord som folk kallar varandra men behöver inte ligga nån sanning i det. Jag har hört orden, enhörning, troll, goblins, själ, alver osv. men det betyder inte att det finns för det...
  • annawestergren
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-07 22:14:06 följande:
    Behöver ju inte vara en man en kvinna älskar. Hört att ni har massa roliga leksaker att välja på. Men klart, man kanske inte kan älska en dildo eller liknande ;)
    Nej det kan vara man-man, kvinna-kvinna, man-kvinna - ala kan mossa igen hahah =)))) jag tycker det är värdelöst med leksaker, har varit nyfiken på lebbsex också men det är verkligen inte min grej =/ jag blir inte tillfredställad om jag inte får den (som jag skrev tidigare) varma, hårda och pulserande känslan! Älskar dessuto när mannen kommer!

Har två syrror som är flator och doom säger ditten och datten men nej, jag fixar inte det hahaha! 
  • Tonx
    Här och nu skrev 2011-06-07 22:10:35 följande:
    Jag anser att det är dåligt.
    Ja, dåligt för dig kanske.
  • Hannah76
    då inte jag vilja ha.
    Jo jag vet uttrycket. Ville bara hör din förklaring.

Jag har bara svårt att se det på det sättet. Att det skulle vara fel att ta för sig och göra något man tycker är skönt? Man skadar ingen.

Tycker du att det är värre med kvinnor som har flera partner och sex utan förhållane än när det är en man som göra samma?
  • Här och nu
    Plutteli skrev 2011-06-07 22:20:54 följande:
    Jag har gått över landets gränser också, men visst, det är inte relevant.
    Hur som, jag känner mig inte äcklig, min make tycker inte jag är äcklig, de jag har haft sex med tycker inte det heller och tja, vad andra tycker bryr jag mig inte om.
    (Och nä, det säger faktiskt inte ett skit om hur jag är när jag är i ett förhållande)
    Jag satsar inte på en partner som haft så många. Får inget förtroende för de som inte kan ha ro.
  • Här och nu
    ajnas skrev 2011-06-07 22:22:37 följande:
    29% tycker ja? :-O Hej 2011?
    Jag tycker ja. Allt över 5 inom några år.
  • Indigobarn

Men att ha sex när man inte är i förhållande kan väl ändå mer innebära att man är trygg i sin sexualitet. Att man kan ta för sig, att man vet vad man vill och att man tillåter sig njuta. Verkar helknepigt i mina ögon att späka sig själv om man är singel.
    Jag vill vara singel (sämst på förhållande) men skulle verkligen bli en bitter människa om inte jag fick ligga! :-P

• Plutteli
    då inte jag vilja ha.
    Hur tänke du då, med bjuda ut? För mig låter det som nån som måste ragga, jag har nog raggat två gånger i mitt liv....
Svar på tråden Är jag "äcklig"?