• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (snark)

ähh, man får väl ligga med vem o hur många man vill, så länge man inte avsiktligt sårar nån... eller?? den där kollegan e säkert bara sotis o sur för att du inte ligger m henne :) skönt att du slipper... :)

• SimplyTheBest
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 21:21:16 följande:
    Den trångsynta kollegan är en kvinna.
    Inte förvånad alls. Tyvärr. 
    Om det inte passar - fuck off.
  • HannaS86
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 21:20:00 följande:
    Så ni låg med varann allihop på den "sex-träffen" ? hmmm...
    Mitt inlägg (1098) ovanför var svar på detta.

Men som sagt, jag dömer ingen baserat på deras sexliv och du endast vill ha sex med din man och det är vad som gör dig lycklig, så absolut, go for it, det är vad du ska göra :) Man ska se till sig själv först och så länge det man gör inom sexväg inte skadar någon annan så respekterar jag allas val. Det är när folk dömer andra pga deras sexliv som jag har svårt att respektera dem.
  • Anonym (nej)

Jag skulle inte kalla någon annan människas sexuella läggning äcklig, någonsin. Sedan tycker jag att själv att ex. avföring är äckligt, men det hör inte hit.

34 kan vara för många om det är av fel skäl, men då kan också 1 eller 2 vara för många. Med för många menar jag då man inte själv vill utan känner sig tvingad av sin partner eller gör det för någon annans skull så att man själv drabbas negativt.

• Elavela87

Varför prata om hur många sexpartners man har haft eller sitt privata sexliv med någon... Det vill man väl knappast dela med sig. Speciellt inte på jobbet.

Äcklig, nej det skulle jag väl inte kalla det.

• Anonym

Nej du är inte äcklig. Snarare är dom som kallade dig äcklig lite gammeldags. År 2011 är det inte ovanligt att ha varit med så många.

• Tonx

Jisses vilken diskussion det varit under tagen! Orkar knappast läsa igenom allt sen jag var med sist.

Nå, jag vill bara säga; Den som knullat flest när h*n dör vinner.

• Anonym
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 21:21:16 följande:
    Den trångsynta kollegan är en kvinna.
    Jag hade faktiskt tippat på en man..
  • Plutteli
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 20:46:11 följande:
    Jag hade nog inte dumpat, men det hade varit jobbigt att veta att min älskade haft andra innan mig. Handlar INTE om svartsjuka/avundsjuka eller ngt sånt för kvinnorna kan ha sett ut som skit! Handlar mer om att jag älskar min man så otroligt mycket att jag gråter ibland(av lycka) att jag träffade just honom. Han är mitt liv och jag vill att vårat liv ska vara till för att göra varandra lyckliga,
    Och det kan han inte om han haft nån annan innan han visste om din existens? Jag är superlycklig att jag träffat min make, han är the best ever! Men tänka sig, han har tom varit GIFT innan han träffade mig! De är tom vänner fortfarande! Älskar han mig mindre för det? Nepp. Litar jag mindre på honom för det? Nepp igen. Gör han mig mindre lycklig? Absolut inte. Hade jag varit mer glad över vårat förhållande utan hans bakgrund? Verkligen INTE för då hade han inte varit den han är idag, och jag hade inte fått mina två underbar små flickor med honom!
  • Tonx

Insåg även nu att TS är man! Börjar ju genast undra; Är TS ledig? Snygg? Vill du utöka ligglistan?

Haha!

Svar på tråden Är jag "äcklig"?