• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Hannah76
    Anonym (snart midsommar) skrev 2011-06-07 22:07:48 följande:
    Spelar väl ingen roll om de var i din närhet eller om du sökt pippartners över hela
    sverige. Äckligt är det ändå
    . Billigt...
    Men men , ditt val...
    Kan du inte förklara detta med billig?
  • Här och nu
    annawestergren skrev 2011-06-07 22:10:55 följande:
    Mossar det inte igen där nere om du är singel då och inte kan ha sex med någon du inte älskar?
    Lockar mig inte. Finns leksaker i så fall.
  • Här och nu
    Joppelina skrev 2011-06-07 22:12:18 följande:
    Prover tar man ju naturligtvis även under ett förhållande likväl som när man är singel.
    Många otroheter har kommit upp till ytan då man trott sej vara säker med sin partner.
    Gör man?
  • Mjolle
    Här och nu skrev 2011-06-07 22:11:48 följande:
    Inte ett dugg religiös. Mitt mål var EN. Den jag skulle dela mitt liv med. Tyvärr var det en våldsman. Finns inget som pekar på att det behöver bli en tredje.
    Det är ju helt en smaksak. Jag kan hålla med om att trettiosex eller vad det nu var är lite mycket för min smak, men det är min personliga preferens.
  • Anonym (Jag)
    annawestergren skrev 2011-06-07 22:10:55 följande:
    Mossar det inte igen där nere om du är singel då och inte kan ha sex med någon du inte älskar?
    Behöver ju inte vara en man en kvinna älskar. Hört att ni har massa roliga leksaker att välja på. Men klart, man kanske inte kan älska en dildo eller liknande ;)
  • Här och nu
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-07 22:14:06 följande:
    Behöver ju inte vara en man en kvinna älskar. Hört att ni har massa roliga leksaker att välja på. Men klart, man kanske inte kan älska en dildo eller liknande ;)
    Jag är väldigt hetero. Har andra att älska om jag är singel.
  • Indigobarn
    Här och nu skrev 2011-06-07 21:59:22 följande:
    Jag har inte sex med nån för att se vad de kan, utan för att vara nära.
    Myspys-knull kan vara så himla tråkigt! Tycker det är lätt värt att vara slampa emellanåt, så man slipper allt det andra tjafset.
    Utan sex dör man juh!

Säger som Tonx: Den som legat med flest när h*n dör vinner! :-P
  • Här och nu
    Mjolle skrev 2011-06-07 22:13:29 följande:
    Det är ju helt en smaksak. Jag kan hålla med om att trettiosex eller vad det nu var är lite mycket för min smak, men det är min personliga preferens.
    Ingen smaksak enligt mig.
  • Här och nu
    Indigobarn skrev 2011-06-07 22:15:42 följande:
    Myspys-knull kan vara så himla tråkigt! Tycker det är lätt värt att vara slampa emellanåt, så man slipper allt det andra tjafset.
    Utan sex dör man juh!

Säger som Tonx: Den som legat med flest när h*n dör vinner! :-P
    Vårt är inte tråkigt.
  • Joppelina
    Tonx skrev 2011-06-07 22:09:53 följande:
    Ja? Det passar dig, det passar inte mig. Jag är inte monogamt lagd.
    Jag älskar många, det är inte illa det heller.
    Monogami är inte något för mej heller. Men jag är ärlig med mina älskare och dom vet att jag träffar andra. Jag skadar ingen. Och jag trivs bra med detta.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?