• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 17:03:39 följande:
    Kräks   Fy !!
    Hahahahahhaaa!

• Dreams Never Ends
    Tonx skrev 2011-06-07 21:44:01 följande:
    Insåg även nu att TS är man! Börjar ju genast undra; Är TS ledig? Snygg? Vill du utöka ligglistan?

Haha!
    Tänder du på män som varit med många eller?
  • Dreams Never Ends

Någon som vet snitt sex-partners för kvinnor vs män i sverige?

• annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-07 21:41:05 följande:
    Jisses vilken diskussion det varit under tagen! Orkar knappast läsa igenom allt sen jag var med sist.

Nå, jag vill bara säga; Den som knullat flest när h*n dör vinner.
    Hahahahahah! Kan nte bli bättre!
  • Tonx
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 21:50:24 följande:
    Tänder du på män som varit med många eller?
    Jag tänder inte på själva antalet, men man blir ju nyfiken att prova och se vad de går för.
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-07 21:44:01 följande:
    Insåg även nu att TS är man! Börjar ju genast undra; Är TS ledig? Snygg? Vill du utöka ligglistan?

Haha!
  • Anonym (snart midsommar)
    Plutteli skrev 2011-06-07 18:52:17 följande:
    Jag har haft sex med över 60 personer, jag är snart 25 men har varit tillsammans med min make sen jag var 21. Så alla hanns med innan dess. Jag har inget sexmissbruk (nej, jag lovar) och har inte varit otrogen mot min man och har inte ens varit nära i tanken.
    Vidare kan jag säga att jag haft en könssjukdom EN gång, detta skedde i mitt första seriösa förhållande efter att vi varit ett par i ett år, behöver jag säga att jag avslöjade min dåvarande partners otrohet på samma gång?
    över 60...usch
    Skulle du tycka det varit ok om din dotter pippade runt med alla i hennes närhet?
    Jag hade skämts ögonen ur mig...rena porrstugan
  • Plutteli
    Anonym (snart midsommar) skrev 2011-06-07 21:55:15 följande:
    över 60...usch
    Skulle du tycka det varit ok om din dotter pippade runt med alla i hennes närhet?
    Jag hade skämts ögonen ur mig...rena porrstugan
    Har hon åldern inne så why not? Så länge hon gör det av rätt orsaker. Skulle jag märka att det börjar bli nått rent tvångsmässigt runt det hela hade det varit nått annat.
    En sak bara, vem sa att alla var i min närhet?
  • stor grön drake

Äcklig? Nej.

Har själv endast legat med 2 andra än min man (och de var båda innan honom) och tja, önskar ibland att jag varit runt lite mer, men va fan, många ligger runt utav bara hemvete utan att få uppleva sånt som min #2

• Här och nu
    Tonx skrev 2011-06-07 21:52:42 följande:
    Jag tänder inte på själva antalet, men man blir ju nyfiken att prova och se vad de går för.
    Jag har inte sex med nån för att se vad de kan, utan för att vara nära.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?