• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • festia
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 02:10:23 följande:
    Har inga hemska sexminnen direkt. Förutom när strängen på snoppen gick av, jävligt onice! :-O
    Ouch, det lär ha gjort rejääält ont!Förvånad
  • festia
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 02:13:33 följande:
    HAHAHA, dissa inte stackars Bertil nu Nej, nu byter vi fan samtalsämne! Cool
    Ja kan vi inte prata om Agda, 77 istället? Det kanske passar dig bättre
  • Rakad Apa
    Indigobarn skrev 2011-06-07 02:09:23 följande:
    Nej, det tycker ag inte. Dock imponerad att du kommer ihåg alla, eller iaf vet vilken siffra!
    Vissa namn kommer jag inte ihåg, kanske om jag tänker efter riktigt länge, men siffran glömmer jag inte bort Kul grej. Lär väl dock sluta räkna om man passerar 50 nångång.
  • Lenora
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 02:13:33 följande:
    HAHAHA, dissa inte stackars Bertil nu Nej, nu byter vi fan samtalsämne! Cool
    Till vad då? Jag föreslår om det är smart eller inte att disskutera sexulla erfarenheter, religion eller politik på jobbet.
  • annawestergren
    festia skrev 2011-06-07 02:14:51 följande:
    Ja kan vi inte prata om Agda, 77 istället? Det kanske passar dig bättre
    Hahaha! Näe samma där, nu är Agda och Bertil tillsammans och ska få till det! Fy fan, jag kan bara inte acceptera att du planterar dessa bilder i huvudet på mig!!! Tokiga phlikka!
  • Indigobarn
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 02:15:06 följande:
    Vissa namn kommer jag inte ihåg, kanske om jag tänker efter riktigt länge, men siffran glömmer jag inte bort Kul grej. Lär väl dock sluta räkna om man passerar 50 nångång.
    Men jag är 28 och jag kommer inte ihåg alla...gissar att det är någonstans mellan 25-30....eller...näää...minns inte!
  • Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-07 02:14:15 följande:
    Ouch, det lär ha gjort rejääält ont!Förvånad
    Det kändes kan jag lova! Gråter men var mest chockad, inte kul när ens ädlaste kroppsdel går sönder och blöder.
  • festia
    annawestergren skrev 2011-06-07 02:16:40 följande:
    Hahaha! Näe samma där, nu är Agda och Bertil tillsammans och ska få till det! Fy fan, jag kan bara inte acceptera att du planterar dessa bilder i huvudet på mig!!! Tokiga phlikka!
    Jaha, och där försvann my one true love.... Gråter
  • Rakad Apa
    Päronsylt skrev 2011-06-07 02:12:30 följande:

Haha, kunde du inte bjudit in fler då? ;)

Haha, himla tur att du är vig då. En annan börjar juh bli gammal. Stel som en pinne. :p

Nja, det räcker nog med att vara 3
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 02:16:58 följande:
    Det kändes kan jag lova! Gråter men var mest chockad, inte kul när ens ädlaste kroppsdel går sönder och blöder.
    Måste bara fråga - tycker någon att den är snygg? Usch jag tycer killars kön är fula.. Karlar är sexigast när dom har kallingar eller shorts med bar överkropp!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?