• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-07 02:14:51 följande:
    Ja kan vi inte prata om Agda, 77 istället? Det kanske passar dig bättre
    Meeen fyyy fan! Sluta nu! Kräks  Hahaha, kommer ju drömma mardrömmar tack vare dig!
  • annawestergren
    festia skrev 2011-06-07 02:18:04 följande:
    Jaha, och där försvann my one true love.... Gråter
    Poor poor baby </3
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 02:20:08 följande:
    Meeen fyyy fan! Sluta nu! Kräks  Hahaha, kommer ju drömma mardrömmar tack vare dig!
    Told ya!
    Hon är farlig den där!
  • Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-07 02:18:04 följande:
    Jaha, och där försvann my one true love.... Gråter
    Aw, stackars! *styrkekjam*{#emotions_dlg.flower}
  • Rakad Apa
    Indigobarn skrev 2011-06-07 02:16:48 följande:
    Men jag är 28 och jag kommer inte ihåg alla...gissar att det är någonstans mellan 25-30....eller...näää...minns inte!
    Amatör Sätt dig ned och fundera ett tag så trillar nog poletten ned ska du se Cool
  • festia
    annawestergren skrev 2011-06-07 02:20:03 följande:
    Måste bara fråga - tycker någon att den är snygg? Usch jag tycer killars kön är fula.. Karlar är sexigast när dom har kallingar eller shorts med bar överkropp!
    Åh nej, nåt utav det hetaste som finns är en kille som är nyduschad och våt över kroppen och står och visar hela härligheten. (Måste jag förresten tillägga att det är att föredra om könet inte ligger som en slapptask? För då är de fan inte snygga )
  • Borttagen användare

hmm.. alltså beror väl helt på hur länge man varit sexuellt aktiv osv.. 34 låter inte som så mkt. duktigt att hålla räkningen.. om vi säger ud varit sexuellt aktiv sen du var 18 så är det 3,4 per år.. ingenting..

• festia
    annawestergren skrev 2011-06-07 02:21:38 följande:
    Told ya!
    Hon är farlig den där!

• annawestergren
    festia skrev 2011-06-07 02:23:02 följande:
    Åh nej, nåt utav det hetaste som finns är en kille som är nyduschad och våt över kroppen och står och visar hela härligheten. (Måste jag förresten tillägga att det är att föredra om könet inte ligger som en slapptask? För då är de fan inte snygga )
    ASG! Näe handduk sitter bra, handduken kan få va liten men kuken är fan inte snygg!
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 02:20:03 följande:
    Måste bara fråga - tycker någon att den är snygg? Usch jag tycer killars kön är fula.. Karlar är sexigast när dom har kallingar eller shorts med bar överkropp!
    Har fått komplimanger över min pjäs, även efter att den "gick sönder". Den fick ju en annorlunda form efter det Drömmer men personligen så kan jag inte se något snyggt med penisar öht!!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?