• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    festia skrev 2011-06-07 02:36:01 följande:
    Det längsta jag gått utan var nog 3-4 månader, så ta för dig av gamlingarna bara! Du har mitt fulla stöd!
    Så snäll Hjärta
  • Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-07 02:33:40 följande:
    Nämen fatta vad tråkigt det skulle vara utan ett daskande bihang liksom!
    Du är sjukt kul
  • festia
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 02:37:01 följande:
    Du är sjukt kul
    Jag tenderar att bli det när jag är övertrött
  • festia

27.24% av personerna som röstat behöver förmodligen få sig ett skjut.

• emchristina
    festia skrev 2011-06-07 02:33:40 följande:
    Nämen fatta vad tråkigt det skulle vara utan ett daskande bihang liksom!
    HAHAHAHA Skål
  • Anonym (tjej)
    festia skrev 2011-06-07 02:47:59 följande:
    27.24% av personerna som röstat behöver förmodligen få sig ett skjut.
    Oj vad ni har skrivit den senaste timmen. Ska gå och lägga mig nu men siffrorna här ovan kommer nog skjuta i höjden när alla präktiga moraltanter på fl vaknar imorgon bitti. Glad

God natt! Nu ska jag försöka sova, kanske hittar min fyra i sömnen Solig 
  • Rakad Apa
    Anonym (tjej) skrev 2011-06-07 02:59:06 följande:
    Oj vad ni har skrivit den senaste timmen. Ska gå och lägga mig nu men siffrorna här ovan kommer nog skjuta i höjden när alla präktiga moraltanter på fl vaknar imorgon bitti. Glad

God natt! Nu ska jag försöka sova, kanske hittar min fyra i sömnen Solig 
    Sov gott
  • festia
    Moraltanter är väldigt underhållande! Kolla bara på en av de hetaste debatterna just nu. "Hur kan man utsätta barn för barnmat på burk??".

Ser framemot deras intåg imorn.
  • Anonym (nejdå)

Nej, inte pga det iaf. Jag känner ju inte dig annars så vet inte:)

Jag skulle aldrig i mitt liv säga högt till någon ny bekantskap (tror jag) hur många jag haft sex med. Just för att folk skulle döma mig eller så tror de att jag ljuger av någon sjuk orsak. Jag har då haft mina orsaker att ligga runt oavsett vilka de var. Att man flera år senare ska stämplas som konstant äcklig för att jag en gång knullat runt är ju bara sjukt.

Visst var en del saker jag gjorde då lite äckliga, men det gör knappast mig till ett konstant sexäckel när jag är monogam småbarnsmamma. Skulle skratta åt folk om de ansåg det och en del gör det.

Tycker att det är lite konstigt att diskutera sådant i övrigt. Men förstår att man inte tänker på det om man haft sex med runt 30. Det ÄR faktiskt inte så mycket så man behöver riskera att bli kallad äcklig. Av de flesta.

• Anonym (nejdå)

Men skulle inte direkt vilja veta hur många min man legat med, en exakt siffra skulle få mig att tänka på att alla är individer och då blir det personligt och jag blir svartsjuk på ett löjligt vis. Vet att det ligger mellan 60-120. Han vet hur många jag legat med också och det är ganska många fler, men vi träffades i den vevan så har aldrig varit något värt att dölja.

Skulle jag träffa en ny så skulle jag nog känna mig tvungen att berätta att det är väldigt många, för det skulle bli jobbigt om man träffar någon som tycker tio är många. Skulle inte kunna vara ihop med någon som skulle äcklas av mig om han visste.

Svar på tråden Är jag "äcklig"?