• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 02:21:38 följande:
    Told ya!
    Hon är farlig den där!
    Ja, smisk ska hon ha den elakingen! Demon
  • Rakad Apa
    Borttagen användare skrev 2011-06-07 02:24:21 följande:
    hmm.. alltså beror väl helt på hur länge man varit sexuellt aktiv osv.. 34 låter inte som så mkt. duktigt att hålla räkningen.. om vi säger ud varit sexuellt aktiv sen du var 18 så är det 3,4 per år.. ingenting..
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 02:25:18 följande:
    Har fått komplimanger över min pjäs, även efter att den "gick sönder". Den fick ju en annorlunda form efter det Drömmer men personligen så kan jag inte se något snyggt med penisar öht!!
    Asså jag kan väl tycka att den är snygg och sexig när den är hård visst, men asså, ja jag vet inte beror ju lite på formen också... Men det är ju bra att du får komplimanger - kan du gå med huvudet högt och breda smilet Flört 
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 02:25:58 följande:
    Ohyes!!!! Wanna help? Drömmer
  • Lenora
    Borttagen användare skrev 2011-06-07 02:24:21 följande:
    hmm.. alltså beror väl helt på hur länge man varit sexuellt aktiv osv.. 34 låter inte som så mkt. duktigt att hålla räkningen.. om vi säger ud varit sexuellt aktiv sen du var 18 så är det 3,4 per år.. ingenting..
    Inte mycket alls....om vi förutsätter att personen inte varit intresserad av ett långvarigt förhållande under hela den tiden...definitivt varningsklockor för mig. Men som sagt inget jag skulle ha ratat utan att noggrant undersökt först.
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 02:27:53 följande:
    Asså jag kan väl tycka att den är snygg och sexig när den är hård visst, men asså, ja jag vet inte beror ju lite på formen också... Men det är ju bra att du får komplimanger - kan du gå med huvudet högt och breda smilet Flört 
    Men tycker inte ni tjejer att pungen är fulare än snoppen då? Jag menar en skrynklig hudpåse med 2 nötter i kan ju inte vara en turn on direkt, eller?
  • annawestergren

Äh nu drar jag, ska hångla med kudden! Ha de alla coola!

Hjärta 

• Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 02:29:03 följande:
    Lätt! Skrattande
  • festia
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 02:25:58 följande:
    annawestergren skrev 2011-06-07 02:29:03 följande:
    *snor Bertils rullator och springer som vinden*
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 02:30:04 följande:
    Men tycker inte ni tjejer att pungen är fulare än snoppen då? Jag menar en skrynklig hudpåse med 2 nötter i kan ju inte vara en turn on direkt, eller?
    Nä jag gillar mindre pungar bättre än stora... Dom är inte estetiskt tilltalande alltså hahh!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?